Ja, har du opplevd mobbing på arbeidsplassen? Da tenker jeg på om du har blitt mobba, eller opplevd at andre blir det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: [Frk.K]
Ja det har jeg....ble mobba selv,og måtte faktisk slutte til slutt...ble ikke tatt tak i av noen...
ORIGINAL: fairy
Nei, men jeg opplevde at ei følte seg mobba av meg.[8|]
Jeg var sjefen hennes, og fortalte henne hva hun skulle gjøre. Siden hun var mye eldre enn meg mente hun tydeligvis at hun ikke trengte å ta ordre fra meg. Så hun gjorde det hun ville. Da sa jeg til slutt i fra, at her var det JEG som bestemte, og hun skulle gjøre som jeg sa, ikke som hun ville.
Hun ble veldig sur, og mente jeg manglet oppdragelse som kunne snakke sånn til noen som var eldre enn meg (skal sies at hun er 59 år, jeg er 26), og at hun følte seg mobbet. Jeg ble helt målløs over hvor lite respekt jeg fikk.
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
Ja. Det i kombinasjon med mobbing fra 1.-9. klasse + litt til som er grunnen til at jeg er midlertidig ufør.
Jeg holdt meg gjennom skole i håp og tro om at voksne mennesker var bedre.. men.. [:-]

ORIGINAL: mammanina88
ORIGINAL: fairy
Nei, men jeg opplevde at ei følte seg mobba av meg.[8|]
Jeg var sjefen hennes, og fortalte henne hva hun skulle gjøre. Siden hun var mye eldre enn meg mente hun tydeligvis at hun ikke trengte å ta ordre fra meg. Så hun gjorde det hun ville. Da sa jeg til slutt i fra, at her var det JEG som bestemte, og hun skulle gjøre som jeg sa, ikke som hun ville.
Hun ble veldig sur, og mente jeg manglet oppdragelse som kunne snakke sånn til noen som var eldre enn meg (skal sies at hun er 59 år, jeg er 26), og at hun følte seg mobbet. Jeg ble helt målløs over hvor lite respekt jeg fikk.
Øh![8|] Det har jo ikke noe med alderen å gjøre da.. Hun må jo fortsatt gjøre det du sier. Du som sjef som bestemmer! My god![8|][:D]
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
Ja. Det i kombinasjon med mobbing fra 1.-9. klasse + litt til som er grunnen til at jeg er midlertidig ufør.
Jeg holdt meg gjennom skole i håp og tro om at voksne mennesker var bedre.. men.. [:-]