Har du opplevd kynnere?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Magen strammer seg. Er det kynnere eller rier? Noen er mye plaget av disse livmorsammentrekningene mens andre knapt merker dem. Men du har kynnere selv om du ikke merker dem!
Lær mer om kynnere her!

Har du hatt kynnere?

Ja men da har jeg vært en god del lenger ut i sv.skapet.. hadde ganske mye kynnere med nr 1 etter uke 22, med nr 2 kom det kynnere de siste ukene :)

Hadde kynnere fra uke 20 sist :) Var veldig plaget og blei sykmeldt på grunn av det. Kunne ikke gjøre noe før jeg fikk kraftige kynnere. I uke 23 startet nesten fødselen fordi jeg hadde så kraftige kynnere.... Var derfor 100% sykmeldt etter uke 23...

ja hadde en god del tydelige kynnere de siste... 2 mnd kanskje... sist gang.

Nei, hadde ingen kynnere jeg merket sist, ikke engang helt på slutten av svangerskapet.

Hadde mye av det sist gang, men ikke kjent noe enda :p Litt vel tidlig tror jeg ;)

1. gang hadde jeg daglig fra uke 20.
2. gang begynte jeg vel minst like tidlig, men ikke så ille likevel.. De tok seg mer opp fra uke 30, tror jeg.. Men ingen tvil om at jeg har hatt kynnere - i massevis også ;)

Vet ikke om jeg kan ha det ennå, men har kjent noe som minner om det, langt nedi der..

Merket ikke noe til de sist :)

Hadde kynnere fra ca uke 25 sist gang ja :) Ingen av de var vonde :)

Back
Topp