M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er det jeg har hatt en stund. Men da jeg var hos legen da jeg var 10 uker på vei med så sterke smerter i rumpeballene og nedover lårene at jeg ikke kunne gå fikk jeg beskjed om å gå det av meg. Nå er det straks 8 uker siden jeg var der, og plagene har forverret seg og forplantet seg i korsryggen/haleben og i skjellettet ved skrittet (der det gjør vondt første gang du setter deg på sykkelsetet etter en lang pause fra sykkelen- om du skjønner?). I dag snakket jeg med han igjen, og sa jeg ønsket en henvisning til fysio uten og nevne at jeg trodde smertene var bekkenløsning. Særlig ettersom han mente at det ikke var bekkenrelaterte plager sist gang.
Jeg jobber fortsatt 100 % og ønsker i utgangspunktet og gjøre det så lenge som mulig, men samtidig vil jeg ikke ødelegge ferien min i juli fordi jeg har vært sær og absolutt vil jobbe... I dag har jeg hatt så store plager at jeg ville gråte. Jeg jobber i barnehage, og med en syk og en som har skulderbetennelse er det lite jeg kan gjøre for å unngå vonde og ubehagelige plager i bekkenet :/
Beste legen ever Hører mye rart her inne i løpet av et svangerskap!
Han mente faktisk at det var for tidlig med bekkenløsningsplager i uke 10...men etter å ha lest her endel så skjønner jeg at jeg burde blitt tatt seriøst første gangen. Eneste grunnen til at jeg fortsatt går til denne legen er fordi jeg har klinisk lavt stoffskifte, og er glad han følger det opp...
Ja, det er jo hormonelt og ikke pga tyngden Selv om tyngden kommer til å gjøre det verre..
Jeg er sykmeldt pga det ja, men foreløbig bare 25% Hvordan kan bekkenløsning IKKE være en sykmeldingsgrunn??
Bekkenløsning og bekken låsning siden uke 9. 100 % sykemeldt og på krykker med gjevne mellomrom. Heldigvis så hjelper det veldig med fysio og gruppetrening hos fysio. Nå har jeg også fått plass på bassengtrening.