Har du opplevd å miste sexlysten?

Har ikke vært i ett svangerskap, men det er jo naturlig det skjer forandringer i kroppen. Vi er alle er forskjellige.
Syns det ikke er greit for hvordan samboeren din oppfører seg ovenfor deg :(

Det er jo rett og slett ikke noe han skulle bli sint for. Hadde selv blitt fortvilet ovenfor sånn holdning, uansett om man venter barn eller ikke. Du må jo også føle selv på kroppen om du ønsker sex / intimitet eller ikke ønsker dette.
 
Du er ikke unormal, det er normalt med hele skalaen fra de som ikke kan vente med å ha sex igjen, og de som går månedsvis uten.

Jeg er blant sistnevnte. Med begge barn har det tatt 9 og 10 mnd før jeg har vært klar. Mye har hengt sammen med hormoner, jeg har ikke fått eggløsning tilbake før såpass seint, og med den kom lysten for fullt. I tillegg revna jeg endel med første, og ble gruelig plaget etterpå. Jeg har heldigvis en mann som ikke har mast, og som skjønner at sånt kan ta tid.

Håper dere finner ut av det. Ville bare si at du ikke er unormal. :Heartred
 
Blemma har nå vokst seg så stor at etter en stygg og høylytt krangel i dag tidlig pakket han en sekk og dro. Han gjorde det ganske klart at dette forholdet er over nå. Jeg håper selvsagt han sa det i affekt og at han kommer tilbake igjen. Han dro til foreldrene sine, ca 600 km unna oss. Nå sitter jeg her med tre barn hvor to av dem er ganske små, og jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Håper egentlig at jeg snart skal våkne fra dette marerittet..
 
Last edited:
Blemma har nå vokst seg så stor at etter en stygg og høylytt krangel i dag tidlig pakket han en sekk og dro. Han gjorde det ganske klart at dette forholdet er over nå. Jeg håper selvsagt han sa det i affekt og at han kommer tilbake igjen. Han dro til foreldrene sine, ca 600 mil unna oss. Nå sitter jeg her med tre barn hvor to av dem er ganske små, og jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Håper egentlig at jeg snart skal våkne fra dette marerittet..
Huffda...
 
Blemma har nå vokst seg så stor at etter en stygg og høylytt krangel i dag tidlig pakket han en sekk og dro. Han gjorde det ganske klart at dette forholdet er over nå. Jeg håper selvsagt han sa det i affekt og at han kommer tilbake igjen. Han dro til foreldrene sine, ca 600 mil unna oss. Nå sitter jeg her med tre barn hvor to av dem er ganske små, og jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Håper egentlig at jeg snart skal våkne fra dette marerittet..
Håper du har noen å snakke med. Det høres tøft ut.
 
Blemma har nå vokst seg så stor at etter en stygg og høylytt krangel i dag tidlig pakket han en sekk og dro. Han gjorde det ganske klart at dette forholdet er over nå. Jeg håper selvsagt han sa det i affekt og at han kommer tilbake igjen. Han dro til foreldrene sine, ca 600 mil unna oss. Nå sitter jeg her med tre barn hvor to av dem er ganske små, og jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Håper egentlig at jeg snart skal våkne fra dette marerittet..
Send gjerne en pm om du vil snakke ❤️
 
Blemma har nå vokst seg så stor at etter en stygg og høylytt krangel i dag tidlig pakket han en sekk og dro. Han gjorde det ganske klart at dette forholdet er over nå. Jeg håper selvsagt han sa det i affekt og at han kommer tilbake igjen. Han dro til foreldrene sine, ca 600 km unna oss. Nå sitter jeg her med tre barn hvor to av dem er ganske små, og jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Håper egentlig at jeg snart skal våkne fra dette marerittet..
Sender deg en klem:Heartred
Håper du har noen som kan hjelpe deg fremover. Du er en flott mamma som er der for barna dine!
 
Blemma har nå vokst seg så stor at etter en stygg og høylytt krangel i dag tidlig pakket han en sekk og dro. Han gjorde det ganske klart at dette forholdet er over nå. Jeg håper selvsagt han sa det i affekt og at han kommer tilbake igjen. Han dro til foreldrene sine, ca 600 km unna oss. Nå sitter jeg her med tre barn hvor to av dem er ganske små, og jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Håper egentlig at jeg snart skal våkne fra dette marerittet..
Wtf. Fordi han ikke får ligge? Må være noe i veien oppe i hode hans tenker jeg. Hadde krevd at han tok med seg en unge å 2 til svigermor om min hadde stukket på den måten :wacky: å sitte med baby og 2 barn er ikke noe festlig i det heletatt!
 
Vet du hva, det å stikke på den måten synes jeg illustrerer hvor lite han skjønner av situasjonen. Har han ingen tanker om barnas behov og hvor vanskelig det blir for deg å sitte igjen alene med dem når han skal reise i sinne på den måten? Han høres, beklager å si det, utrolig barnslig og egoistisk ut. Hvis han ikke har noe selvinnsikt eller ønske om å gjøre noe selv for å bedre situasjonen så kan det hende at du i det lange løp vil få det bedre uten ham. Jeg håper han innser hvor dum han har vært og kommer tilbake med halen mellom beina! Og så håper jeg dere oppsøker familievernkontor eller lignende og får snakket godt om dette sammen med en profesjonell. Ønsker deg masse masse lykke til framover uansett hvordan det blir! ❤️
 
Back
Topp