Har du opplevd å ikke få med alt i flatpakker fra IKEA??

PS.I Love You

Gift med forumet
Var på ikea for en stund siden å kjøpte en stor kommode. Den var jysla tung så har venta med å sette den opp til nå som min mann har ferie for da kunne han hjelpe. men nå er alt satt sammen utenom to skuffer for vi mangler nemmelig 2 sider til skuffene.
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. bor jo 3 timer fra ikea. Mamma skulle prøve å finne kvitteringen siden hun tok vare på den.

Noen flere som har opplevd lignende??

du ringer de, har kvitteringen , så sier du nummeret på kvitteringen og hva som mangler. også sender de det. har skjedd meg to ganger

Jeg har handlet mye på Ikea og alltid fått med alt[:)][:)]

Har alltid fått med meg alt jeg trenger[:)]

ORIGINAL: Enaj

ORIGINAL: trailer trash

du ringer de, har kvitteringen , så sier du nummeret på kvitteringen og hva som mangler. også sender de det. har skjedd meg to ganger

Mange uker måtte du vente på å få tilsendt ?
Har akkuratt hatt ei vennine som manglet en liten del og de fikk beskjed om å vente 5 uker på den delen, eller komme inn å hente den selv.

4dager , så kom det i posten, var bakplaten på en hylle, og 7dager da jeg måtte ha skruene

ORIGINAL: Looney

jeg også!

Hver gang vi kjøper noe som er flatpakket på IKEA, så får vi ALDRI med oss alle delene/skruene o.l.

Er ALLTID noe som mangler[&:] 

Det er veldig irriterende, selv om vi bor bare en halvtimes kjøring i fra IKEA..

*poff*

Kjøpte kjøkken på ikea, og var ganske mye som manglet. Men dette fikk vi tilsendt i løpet av en uke.
Men derimot benkeplaten som vi fikk feil 3 ganger, og måtte vente tilsammen 4 mndr før vi fikk den tiktige[:@]

Jeg har alltid fått med alt fra IKEA...
Da en skuffeskinne ble ødelagt her etter 3-4 års bruk, ringte jeg dem,
og de sendte gratis ny skuffeskinne selv om den kommoden hadde gått ut av sortimentet :)
Gikk et par uker tenker jeg før jeg fikk dem....
Var god service synes jeg! Jeg hadde ikke kvitteringen heller!

Vi har aldri opplevd å mangle noe fra ikea, noe av det vi har handlet er skyvedørsgarderobe, kjøkkeninnredning, senger til ungene, skoskap, expedit hyller, tv benk, barnemøbler og det siste vi kjøpte var ett lekekjøkken til lekehytta

ORIGINAL: Looney

Sign[:)]

Einaste som eg har opplevd mangle e skruar og div.
Men ring og gi beskjed, så sende de det.
Pleie ikje og værr vansklige sånn. Utrolig slitsomt om man har lang vei te Ikea så e noe glemt..

Vi opplevde at to av sidene på et skrog til kjøkkenet, var det saget 2 store veldig ujevne hull i.

RIng å klag til de, og be de sende til dere!

Har nettopp handlet seng, sofa, bord, stol, tv-benk, hylle osv fra Ikea.. Og har blitt noen runder for å plukke med mer skruer.. Men ikke manglet noen større deler.. Går sikkert litt fort i svingene, og de er rimelig vant med det. De har jo trossalt en egen vegg med ekstra skruer og beslag slik at vi kan plukke det som mangler[8D]
Skjønner det er kjipt når man bor et stykke unna da[&:]

Back
Topp