Har du operert ryggen for prolaps?

Har ei venninne som opererte en gang først. Den sklei ut igjen. Dette skjedde flere ganger, hun har vel operert hvertfall tre ganger nå. Vanskelig å operere mer nå fordi den virvelen er blitt skjør og det har blitt mye arrdannelser rundt operasjonssåret gjentatte ganger. Håper du slipper igjennom det samme men blir bra ved første operasjon. Lykke til :-)

Nei, men har en i familien som har gjort det og det var ikke vellykket, har også hørt andre som har hatt slike op. at det sklir ut igjen.

Pappa har det, ca 15 år siden. Ble uføretrygdet dessverre og kunne ikke returnere til jobb etter operasjonen. Har fortsatt en del ryggsmerter.

Jeg er operert, hadde prolaps i L4-L5, og har fått nerveskader da det gikk for lang tid. Men selve operasjonen var vellykket og jeg har ikke hatt tendenser til prolaps i ettertid.

Skremmende mange som kjenner eller har selv opplevd at det ikke gikk bra. Vet ikke om jeg da tør, men jeg mister følelsen i beina mine og gråter mye av smerter og det er ikke meg.
Prolapsen er vist stor, men vet ikke hvor den sitter da.

Mannen min ble helt frisk, han gikk inn på Aleris klinikken i Oslo som ringere i Notre dame, og da jeg henter han dagen etter var en helt fin igjen :)

Back
Topp