Har du noen søndagsplaner? :-)

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva gjør du i dag da? Noen planer for søndagen?

Lillesøster som studerer i utlandet kommer hjem en tur i dag, så da blir det søndagsmiddag hjemme hos mamma :-) Ellers har jeg ingen andre planer enn å pyssle litt her hjemme :-)

Vel,akkurat nå sitter jeg og ser på gubben male;)
Ellers tenkte jeg fylle frysen med eplesyltetøy og eplekaker. Har sinnsykt med epler i hagen:)
Må også dra med guttaboys på gåtur:D

Vel, i motsetning til Synnøve<3, så maler JEG! ;) Maler dører.. Tar sin tid, da ryggen egentlig ikke vil :p Sambo er på jobb fra 0700-1900, så bare meg her i hele dag :) Mulig det blir en kinotur i kveld med en venninne, men klarer ikke sitte så lenge av gangen pga ryggen, så får se hva det blir til :) Har lyst til å bake egentlig, noen som har noen gode oppskrifter å dele? :)

Jeg har bakt masse i dag. Siste eplekaka står i ovnen. Har også lagd sjokoladecookies og noe som het energibomber. Alle oposkriftene fant jeg på detsoteliv.no Det spørs om det blir mer baking til uka....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mange som fyller fryseren ser jeg ;) Her er det totalt avslappingsdag i dag, hadde en travel dag i går på tur, så da er det herlig å ta det med ro i dag :)

hadde egentlig planer om å føde, men ser dårlig ut for det så da får jeg heller sitte her i sofa og prøve å bli frisk fra forkjølelse og hvile enn ellers sliten og verkende kropp :-)

Vel, i motsetning til Synnøve<3, så maler JEG! ;) Maler dører.. Tar sin tid, da ryggen egentlig ikke vil :p Sambo er på jobb fra 0700-1900, så bare meg her i hele dag :) Mulig det blir en kinotur i kveld med en venninne, men klarer ikke sitte så lenge av gangen pga ryggen, så får se hva det blir til :) Har lyst til å bake egentlig, noen som har noen gode oppskrifter å dele? :)

Godt å høre at en dame også kan male:D
Jeg har prøvd, trenger ikke si mer:P

Hadde ikke store planer for dagen :) sto opp seint, og det var planen sia storesnuppa har vært på overnatting. Og så har jeg vært på en liten spasertur. Resten av kvelden skal brukes på sofaen framfor tv'n :)

Her har vi hatt besøk av pappa, samboeren hans og søsteren min. Vært ute med storebror og spist deilig middag. Vasket masse klær og ryddet litt, nå er det avslapping resten av kvelden.

I dag har vi (eg og ungan) vært lamme mamma, ho kom heim fra sin første sydentur seint i går kvell ;)
Åsså har vi vært å kjørt tur å sett på kor lillebror har kjøpt hus ;)

Vi har vært på tusenfryd i dag, det er jo alltid stor stas for barna. Og vanlig vis stor stas for mor (når hun ikke er gravid)
Utrolig kjedelig å ikke kunne være med å kjøre noe, jeg får ta det igjen neste år :P

Har gjort endel husarbeid + slappe av på sofaen nå på kvelden :) Med tente lys og litt godis :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp