Har du noen magefølelse.....

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
på hvilken dag du kommer til å føde?

Jeg har har en stertk følelse på at jeg enten føder den 4. 14. eller 20. januar. Aner ikke hvorfor, det er bare tall som har satt seg i hodet mitt

Jeg vet at hun kommer 7 januar :) så bare vent å se. Ellers kommer hun på termin. Har jeg fått en dato så kommer de som bestilt. De to andre kom som bestilt :)

Ingen anelse. Men hadde hvert veldig morro å fått ham 01.01.13 :)

Nei, men tror jeg kommer til å gå over tiden. Prøver å innstille meg på det, så tiden ikke blir så lang. Gikk 4 dager over sist, vannet gikk 2 dager over.

-Exotic- skrev:
Ingen anelse. Men hadde hvert veldig morro å fått ham 01.01.13 :)

Det er bursdagen min det! Håper min lille kommer etter det..kjenner jeg har litt lyst til å ha bursdagen min ifred. Hahaha-jeg syns bursdager er viktige, og kommer hun da, vil bursdagen min for evig være " glemt".. Terminen min er 16, så håper nå hun venter litt ja:)

Har en eller annen følelse av at det blir den 13. Det er lykketallet mitt,og det tallet går igjen i ting i livet mitt. Så lenge det blir i Januar er jeg fornøyd,vil helst ikke ha Desember barn

Jeg skal på kontroll til mandag, og da skal jordmor sende henvisning om samtale til sykehuset ang samtale. Veit jeg ikke skal gå på overtid, men spent på om de vil sette meg i gang før. Så jeg veit hvertfall at hu ikke kommer på overtid slik som broren sin.

..Men jeg har faktisk ingen magefølelse, men håper hu kommer den 17 :) Det har hvertfall mannen min lyst til. Han har nemlig bursdag den 17. juli og har lyst til at hu skal ha samme "dato" som han, slik at det blir enklere å huske;) også slipper jeg å bli satt igang.

Har ingen følelse , men håper egentlig han kommer på termin dato, for da blir vi en mandagsfødt familie :P Siden både jeg og sambo er født på mandag så hadde det jo vært synd å bryte tradisjonen XD

Har et Håp/følelse på den 14 (sambos bursdag) eller den 21 januar. Eller så er det bare det jeg indelig håper! Får magefølelsen sier vel at han kommer litt inn i februar :P

Hun kan godt komme 15 eller 20 (7 og 2 dager før termin) da passer det fint i lottorekka;) Men jeg er klar når hun er klar!

Håper den kommer 10 januar. Gutta på jobben har forresten laget veddemål på fødselsdato, noe ala vinlotteri... Det virker som de fleste har tro på 8. eller 9.

Jeg tror 19.01 som er en dag over termin. 
Jeg har nemlig født begge barna mine en dag over termin, så det hadde vært gøy å gjort det igjen :)

Har ingen følelse.
Men syns det hadde vært moro med 13.01.13.
Jeg og mannen ble sammen den 13. og gifta oss den 13. Lykketallet mitt 
Termin er 15. 

Jeg hadde en drøm om at jeg fødte 8 januar, og har termin 5 januar. Så det blir spennende og se! Blir moro og se tilbake på denne tråden i slutten av januar, for og se hva som stemte og ikke. :)

Back
Topp