Har du noen hobbyer?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Hvilke hobbyer har du?

Lager armbånd osv også prøver jeg meg på Decoupage.. Utenom det så har jeg 3 akvarier som også er en stor hobby 

Hekling, og litt strikking.
Elsker scrapping også ,men har nesten sluttet da det sliter så på ryggen:(

Også hund da! Om det regnes som hobby:)

jakt og fiske er vel det jeg bruker mye tid til
men også scrapping,
 hekler og strikker litt også men ikke mye siden jeg ikke klarer å forstå oppskrifter

Hage og interiør. :)

Det er en stund siden jeg har drevet med det nå, men har så vidt begynt å ta opp igjen tegning og maling. 
Ellers kan jeg si at musikk er en hobby - bruker mye tid på å oppdatere meg, lete frem "ny" musikk og gå på konserter (eller gjorde i alle fall før babyen kom - litt i pausemodus akkurat nå) 

Scrapper kort i hopetall, langt flere enn jeg får gitt bort selv. 

Ellers er jeg veldig glad i å se på TV-serier og sånt, nesten så jeg vil kalle det også en hobby. 

Fotball (både soilling og på tv) Og litt interiør og litt decoupage:-)

Tegning, maling og så lager jeg smykker :) (men det går veldig opp og ned ift. inspirasjon kan gå måneder uten at jeg gjør noe for så å holde på hvert ledige øyeblikk i noen uker).

Nåværende:
Alt for mye tid på PCen, og ja, jeg kaller det hobby - henger på div. forum m.m.
Dataspill - faller litt under første punktet.
Rollespill - pen & paper-versjonen, sitte rundt et bord med rolleark, spilleder og MASSE terninger. :)
Lese - bøker og fanfics

Tidliger/sporadiske:
Amatørteater
Laiv (levende rollespill)
Ridning
Div. håndarbeid (strikking, hekling, brodering - masse uferdige småprosjekter :p)

Blir vel litt dataspill på kveldene når ungene sover, leser bøker, broderer litt også :)

Strikking og havpaddling. svømming og styrketrening..og så må vi ikke glemme hundekjøring ;)

Viking er min hobby, så mat og baking (elsker å lese om og lage mat/bake).

Lite med hobbyer..
Er ikke så interessert i hobbyer egentlig,jeg liker heller å se på serier og sånn....titte på facebook og babyverden..heh..
Det opptar min tid!

Foto, scrapping, hekling er vel det jeg driver mest med av hobbyer.

Amatørhekling
Sofasliting
Også har vi fått oss saltvannsakvarium som liksom skal være en hobby.. Skal putte dyr i det i løpet av uken og fisk etterhvert (juhu, nå har det stått og godgjort seg i 5uker :p)!

Back
Topp