Har du noen helgeplaner? :-)

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva skal oktoberjentene gjøre i helgen da? :-) Nå gjelder det jo å nyte helgene fremover til det man kan gjøre uten en baby, for det er jammen ikke mange igjen før vi sitter med småttisene :D

Jeg kom hjem fra jobb til nyoppusset toalett og nytt kjøkkengulv.. så nå må jeg bruke helgen på å rydde litt i rotet, stæsje opp toalettet og titte litt i butikker etter noen nye møbler. Skal ha en ny tv-benk og et par lenestoler blant annet - for å få mer helhet her :-) Så har jeg et par babyinnkjøp igjen som vi må få gjort nå.. skal bestille en vugge/bedsidecrib på nettet, og da regner jeg med det er litt leveringstid også.. :-)

I kveld blir det nok å slappe av foran tv tenker jeg, i morgen skal vi i navnefest på ettermiddagen :) Ellers har vi ikke laggt så mange planer enda.. må se an litt på formen også :P

Her blir det å begynne med noe riving i leiligheta i kjelleren, slå ut veggen der vi skal ha dør inn til oss.. i morgen skal vi til frisøren og stusse oss alle tre.. og så blir det noe kos mens vi gleder oss til 3d på mandag ;)

På "mobben"

Vi har to barn ekstra for helgen (niese og nevø), så blir mye kos med de - veldig gøy fordi alle fire ungene (våre og de på besøk) er så jevngamle, så de leker så fint i lag :) Har ingen spesielle planer, men blir nå å finne på ting sammen med alle ungene da :)

Nå er det avslapping på høyt nivå foran tvn :P Har vært ganske flink i dag med mye rydding og vasking :) Kjennes på alle kynnerene jeg har hatt i kveld :P

Vi skal en tur på Skeidar i morgen og handle møbler til gangen. Har funnet hvilke jeg vil ha på nett, så håper det går raskt og smertefritt ;) Er formen fortsatt noen lunde etter det besøket, så tar vi en tur innom IKEA også og plukker med oss noe hyllegreier til vaskerommet. Flyttet jo inn i huset i begynnelsen av juli, men pga. min dårlige form så er det mye som ikke er på stell enda. Gleder meg sånn til å få møbler i gangen! Til nå har vi hatt en provisorisk hengeløsning som består av stabel flytteesker og en mopp på tvers :P Moppen må sikkert kastes for den har jaggu blitt skeiv av vekten av jakkene som har hengt på den :P

Snuppa plasserer vi hos farmoren, men tenkte oss en tur innom en skobutikk med henne først. Hun har vokst sånn i sommer, så nå trengst det nye sko :)

Ellers blir det nok bare å ligge flat ut. Denne uken har vært tøff og det kjenner jeg godt på kroppen.

I dag har vi vært på ultralyd, der både svigermor og lillemor var med. Kjempe stas. Jentungen syns det var så kult å se lillebror og svigermor felte en haug av tårer, for noe sånt hadde hun aldri vært med på før.

Da vi endelig kom hjem ble det fredagstaco og film med jentungen. Begynte å sortere alle lekene hennes, men etter to timer var det leggetid og vi måtte utsette resten :p

I morgen skal mannen avgårde ganske tidlig. Han skal hjelpe broren sin med oppussing og drikke på kvelden. Jentungen og jeg skal treffe ei venninne og datteren hennes, som er like gamle. Hva vi skal er enda litt uvisst. På kvelden skal snuppelupp og jeg kose oss med middag, snacks og film.

På søndag står det ingen planer på tavla. Heldigvis! ;) Skal bli en rolig dag vet jeg. Må nok ta med jentungen ut på noe, men ingen fastsatte planer. Nyte en dag i litt mer rolige omgivelser, før det er påan igjen med jobb og bhg på mandag :)

Ha en flot helg alle sammen :D

Baker kake nå i kveld, ser en film også :)
I morgen blir det bursdagsfest på kvelden, så må ordne litt i løpet av dagen til den. Overnattingsgjest til søndag, ei venninne jeg ikke har sett på lenge.
Også kommer det ekstra kakebesøk på søndag, ei venninne og hennes to barn.
Gleder meg til mandag og kunne slappe av igjen :p

En del ærender, skal kjøpe regntøy på salg blant annet...må jo ha til trilleturene:D
Ellers er det filmmaraton her, gubben leide flere filmer etter jobb i dag:)
Også oppussing, oppussing og atter oppussing:P

Ellers får vi sjå om det dukker opp noe gøy:D

Skal feire en bursdag i helga og i morgen kveld skal jeg og mannen til et vennepar :) ellers er det oppussing oppussing i hver ledige stund hehe godt ungene har supre besteforeldre sånn at vi får bli ferdige :)

Jeg er jakt-enke i helga, så jeg skal finne på et par aktiviteter som sliter ut mini og ikke meg :P Har planer om en skogstur i dag sammen med en kompis som har valp. Imorgen drar jeg til en venninne som har en gutt som er like gammel som mini :)

I dag er det utdrikninglag for en god venninne i København :) i morgen blir det litt shopping før jeg skal hjem og på jobb mandag :p godt det ikke er mange ukene igjen med jobb er ikke akkurat motivert etter så mange uker med ferie ;)

Back
Topp