Har du noen gang...

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
... hatt en dag der bare alt gikk til helvette og hormonene regjerer som en dårlig maktmisbrukende instans?
Jeg oppdaget etter at vi hadde 30 års feiring for samboeren i helgen, at noen har klint sjokolade inn i ett grått og hvitt ullteppe som jeg betalte i dyre dommer for og som var lagt bort for anledningen... HVORFOR??? hvorfor kan ikke folk ha respekt for andres eiendeles fordi om de drikker alkohol og sølte sjokolade på fingrene??

Hunden springer rundt meg som en satans maserompe med oppmerksomhetslidelse. FRES.... I dag synes jeg synd på den som krysser min sti.. og hadde jeg fått tak i den dritten som klinte sjokolade i teppet hadde jeg nok ikke klart å beherske meg.. for et humør! Jeg er myrdeklar og kl er ikke en gang halv 11!

Reagerer på sånn oppførsel uten hormoner jeg.. DAH! har jo liksom lagt den bort for å ikke få søl på den.. alle har vel en vask og håndkle på badet? En av kattene her på gården går meg på nervene.. føler at den snart kan bli "påkjørt".. Men kan jo ikke det...

Her startet dagen svært dramatisk med en død akvariefisk. Det ble i meste laget for hormonene mine, så jeg felte noen tårer og måtte få trøst av kjæresten.. Det skal sies at det var en veldig søt og artig fisk da, som vi kalte for lille Snupp, akkurat som babyen i magen. Nei, huff og huff, det skal ikke være lett :)

Hehehehe... Jeg har også ønsket hunden dit pepperen gror.. Får dårlig samvittighet etterpå siden de bare er dyr men fy fader så de kan mase! Ja.. Sant.. Alle der visste jo at jeg er høygravid der jeg sprang rundt å lagte nattmat med svarte ringer under øynene... Trodde de da at jeg ville bli glad for sjokolade i det dyre teppet :-( fikk det heldigvis bort så blodtrykket er noe lavere. Men er fremdeles sint på den satanisten som valgte å gjemme sjokoladeruta i teppet... Forstå den som kan!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Uff.. Ikke noe gøy når et kjæledyr dør. Om det er fisken eller hunden. Man blir jo glad og knyttet til det likevel. *Trøsteklem*

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Hehe, takk :) Følte meg litt patetisk da.. Men det er jo noe i det. Var liksom blitt så vant til å ha den fisken der. :)

Hadde en sånn dag i går. Knakk helt sammen på kvelden, etter at alt hadde hopet seg opp i løpet av dagen.
Jeg gråt meg i søvn og hadde mareritt om at noen oppererte ut babyen min og stjal han :(
Våknet opp så utrolig lei meg og redd.
Så har jeg hatt to legetimer i tillegg til masse telefoner med Nav i hele dag.
Så nå har jeg bare lagt meg under dyna. Katta mjauer som besatt utenfor soveromsdøren fordi jeg må venne henne til å ikke sove i min seng til babyen kommer.
Irriterer meg halvt ihjel over mjauingen, men det neste øyeblilket får jeg så dårlig samvittighet så jeg nesten griner.

Nåde det menneske som måtte finne på å forstyrre "idyllen" her nå!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Off, vår katt ble påkjørt for et par helger siden, da knakk jeg sammen!
Sambo og jeg hadde ledd av et hormonutbrudd jeg hadde fredagskvelden, der jeg hørte en trist sang og bare klarte ikke la være å gråte... Jeg satt å hulka som en idiot.
Så da vi fikk vite på søndagen at katta var påkjørt knakk jeg totalt sammen, gråt en hel dag.
Det var veldig trist, men det ble tusen ganger verre pga. alle hormonene!

Og signerer Limmylambs innlegg, sjokoladegrisingen hadde jeg klikket på, hormoner eller ikke! Så unødvendig...
Håper dagen din ble bedre etter kl halv 11!:)

Ja dette er en offisielt dum dag!! Jeg strøk på oppkjøring i dag og er så lang ventetid at jeg må vente til etter termin med ny kjøring..:( så har brukt dagen på å gråte over hvor ubrukelig jeg føler meg.. Stakkars dere andre også med sjokoladegris, nav og fisker og andre dyr!

Sent from my iPhone using BV Forum

... hatt en dag der bare alt gikk til helvette og hormonene regjerer som en dårlig maktmisbrukende instans?
Jeg oppdaget etter at vi hadde 30 års feiring for samboeren i helgen, at noen har klint sjokolade inn i ett grått og hvitt ullteppe som jeg betalte i dyre dommer for og som var lagt bort for anledningen... HVORFOR??? hvorfor kan ikke folk ha respekt for andres eiendeles fordi om de drikker alkohol og sølte sjokolade på fingrene??

Hunden springer rundt meg som en satans maserompe med oppmerksomhetslidelse. FRES.... I dag synes jeg synd på den som krysser min sti.. og hadde jeg fått tak i den dritten som klinte sjokolade i teppet hadde jeg nok ikke klart å beherske meg.. for et humør! Jeg er myrdeklar og kl er ikke en gang halv 11!
Æsj for en dårlig dag :( Forhåpentligvis blir morgendagen bedre med pakke på posten ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp