Har du noen gang?

Baby i magen <3

Blir kjent med forumet
Tenkte vi kunne fått til ein lek?
(Svar og still tilbars)
Eg kan begynne:

Har du barn fra før av?
 
Nei

Har du noen gang stjålet fra butikk gjemt varer inni noe for å slippe betale det
 
Veldig bra, bare trøtt og sliten.. Ømmepupper og sensitiv for lukter! Så skal ikke klage:)

Hadde dere prøvd lenge?
 
Ja, det er verdt pengene.. Blir litt mere rolig også. Langt er du på vei?

Jeg bor i Oslo:)

Skal du ta 3D også?:)
 
Er 8+6 :) Ja skal nok ta 3D tenker eg :) du og?

Skal til jordmor på tirsdag, kansje eg får hørre hjertelyden da :D!
Skal på ultralyd i uke 11. Så bestiller eg nok ein time til før eg reiser til syden i juni :)

Skal du fly i sommer? Har du fortelt det til familien at du er gravid?
 
Har veldig lyst til å ta 3 D ja:)
Å så deilig. Hvor skal du?
Vi skal i bryllup i Spania, så blir spennende å se om formen holder seg. Redd jeg fort kan få problemer med ryggen:(
Vi har fortalt det til nærmeste familie pga jeg ville fortelle det til farmor og farfar så fort som mulig, vet ike om de holder ut til babyen kommer, men det håper vi:)
Men synes det er vanskelig å fortelle til tanten min, da hun har ønsket barn lenge, mn ikke klaffet enda.. Stakkars:(

Du da? Fortalt det?:)
 
Skal til Kreta :)! Gleder meg! Men er veldig bekymret over fly turen og med maten der nede :)!
Spania er ein kjekk plass :)! Huff, får krysse fingrene for formen holder seg!
Det forstår eg godt du ville fortelle då.. Men med tanten din så bør hun vell bli glad for dokkers vegne? :)

Nei har ikkje sagt noe ennå. Har litt vanskelig for å holde det skylt på grunn av er ikkje i form å kaster opp iblant :/! så håper eg klarer og vente til uke 12! :)

Har du fått noe mage da? : )
 
Uff, stakkars deg! Håper det gir seg.. Hun blir nok glad på mine vegne, men ja, jeg vet ikke.. Synes det er vanskelig! Men må vel bare gjøre det!
Hver forsiktig med frukt og grønnsaker.. Og kylling! Ellers tror jeg det skal gå bra:)

Veldig oppblåst.. Hehe. Hva med deg?
 
Ja forstår det er vanskelig :(! Håper hun tar det bra :)

Takk for tips, då skal eg prøva å holda meg unna det :)! ( Det som eg liker best) hihi!

Er veldig oppblåst sjæl, men håper på ein fin gravid mage snart da ;)!
 
Back
Topp