Har du noen gang vært

Nei, verken vært utro eller hatt partner som har vært utro. Sistnevnte kan man jo aldri si med 100% sikkerhet, men jeg føler meg veldig sikker:)

Nei, aldri! Og aldri hatt en partner som har vært det heller.

Ja, begge deler - var utro som 18 åring, og ble cheated on som 26 åring. Antar karma er i balanse nå, og at utroskap aldri mer er et tema :P

Aldri vært utro selv, men hadde en kjæreste som var det mot meg. Ikke gøy :(

Faren til mellomste her var utro mot meg mens jeg var gravid, pakket og dro fra han så fort jeg kunne..

Hadde en kjæreste på vgs som var utro. :( Jeg hadde mistanke lenge, men han nektet, og jeg følte meg dummere og dummere som ikke klarte å legge fra meg sjalusien - og så innrømte han det plutselig likevel. Det var så utrolig vondt å miste ham på den måten, og jeg var faktisk singel i fem år etterpå, helt til jeg møtte han jeg er sammen med nå. ❤
Har aldri vært utro selv, kan faktisk med hånden på hjertet si at jeg aldri vært tiltrukket av noen andre når jeg har vært i et forhold.

Nei :)

Har hatt samme partner siden jeg var 15 år ( altså bare en partner) og kan svare nei på det spørsmålet:)

Har hatt flere kjærester som har vært utro mot meg, fåtallet har vært trofast faktisk. Jeg har vært utro selv 1gang, det er jeg absolutt ikke stolt over

Det kan jeg ærlig innrømme å si jeg har vært ja. Det var i et forhold jeg var i for 5 år siden.
Reiste til syden og når jeg kommer hjem får jeg høre at han har ligget med begge bestevenninne mine.
Så jeg var utro tilbake. Angrer såklart, for jeg sank jo like lavt som han. Ble slutt både mellom han og "bestevenninne mine" kort tid etter.
Kunne ALDRI vært utro igjen :-)

Back
Topp