Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde en kjæreste på vgs som var utro. Jeg hadde mistanke lenge, men han nektet, og jeg følte meg dummere og dummere som ikke klarte å legge fra meg sjalusien - og så innrømte han det plutselig likevel. Det var så utrolig vondt å miste ham på den måten, og jeg var faktisk singel i fem år etterpå, helt til jeg møtte han jeg er sammen med nå. ❤
Har aldri vært utro selv, kan faktisk med hånden på hjertet si at jeg aldri vært tiltrukket av noen andre når jeg har vært i et forhold.
Har hatt flere kjærester som har vært utro mot meg, fåtallet har vært trofast faktisk. Jeg har vært utro selv 1gang, det er jeg absolutt ikke stolt over
Det kan jeg ærlig innrømme å si jeg har vært ja. Det var i et forhold jeg var i for 5 år siden.
Reiste til syden og når jeg kommer hjem får jeg høre at han har ligget med begge bestevenninne mine.
Så jeg var utro tilbake. Angrer såklart, for jeg sank jo like lavt som han. Ble slutt både mellom han og "bestevenninne mine" kort tid etter.
Kunne ALDRI vært utro igjen