Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lucas mamma*
har aldri vært utro.. å kunne ikke tenke meg å være det.
men han som jeg var sammen med før var utro.. i 6 mnd[:@] å han torte ikke innrømme det før mange år etterpå[:@]
ORIGINAL: LisaMari81
men han som jeg var sammen med før var utro.. i 6 mnd[:@] å han torte ikke innrømme det før mange år etterpå[:@]
aa kjennert til det samme! kan nesten bli forbanna den dag i dag når jeg tenker på han og det![:@]
greit skal jo ikke tilig utroskap mener nå jeg.. men den som har vært det burde jo kan være så ærlig å innrømme det når han/hun blir konfrotert med det!!
aa kjennert til det samme! kan nesten bli forbanna den dag i dag når jeg tenker på han og det![:@]
greit skal jo ikke tilig utroskap mener nå jeg.. men den som har vært det burde jo kan være så ærlig å innrømme det når han/hun blir konfrotert med det!!
ja helt eni!
en som ikke innrømmer det, men jeg hadde maaaaasse bevis på at det var sant!
og en som gladelig fortalte det etterpå[8|].. han sa det på en stolt måte hehe..jammen sier jeg teit fyr!!! hehehe
e d nå å vær stolt av????
han va kry åver at han klarte å ha to dame på èn gang over et halvårsperiode..som heite nøyakti d samme!.... ikkje ofte man messlike sett eia navn før å sei d sånn[8D]
å hærregud!!! kjenn æ bi irritert på han!!
ORIGINAL: frøkenL
ORIGINAL: frøkenL
han va kry åver at han klarte å ha to dame på èn gang over et halvårsperiode..som heite nøyakti d samme!.... ikkje ofte man messlike sett eia navn før å sei d sånn[8D]
E d han æ trur d e?
jupp!
Æ fatta ikkje at d går ann å bi så fjærn i haue såm han e!