har du noen gang vært..

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Utro?

så på generell for en stund siden der dem tok det opp, syns det var mange som pr i dag hadde et forholdt på si[&:]. hvordan er det med april jentene etter babyene kom??

(bare for morro dette da)[;)]

ORIGINAL: Lucas mamma*

har aldri vært utro.. å kunne ikke tenke meg å være det.

men han som jeg var sammen med før var utro.. i 6 mnd[:@] å han torte ikke innrømme det før mange år etterpå[:@]

aa kjennert til det samme! kan nesten bli forbanna den dag i dag når jeg tenker på han og det![:@]

ORIGINAL: LisaMari81

men han som jeg var sammen med før var utro.. i 6 mnd[:@] å han torte ikke innrømme det før mange år etterpå[:@]

aa kjennert til det samme! kan nesten bli forbanna den dag i dag når jeg tenker på han og det![:@]

greit skal jo ikke tilig utroskap mener nå jeg.. men den som har vært det burde jo kan være så ærlig å innrømme det når han/hun blir konfrotert med det!!

ja helt eni!
en som ikke innrømmer det, men jeg hadde maaaaasse bevis på at det var sant!
og en som gladelig fortalte det etterpå[8|].. han sa det på en stolt måte hehe..jammen sier jeg teit fyr!!! hehehe

greit skal jo ikke tilig utroskap mener nå jeg.. men den som har vært det burde jo kan være så ærlig å innrømme det når han/hun blir konfrotert med det!!

ja helt eni!
en som ikke innrømmer det, men jeg hadde maaaaasse bevis på at det var sant!
og en som gladelig fortalte det etterpå[8|].. han sa det på en stolt måte hehe..jammen sier jeg teit fyr!!! hehehe

e d nå å vær stolt av????

lure æ å på!! men han e en sån fyr..stolt a teite ting!

han va kry åver at han klarte å ha to dame på èn gang over et halvårsperiode..som heite nøyakti d samme!.... ikkje ofte man messlike sett eia navn før å sei d sånn[8D]

han va kry åver at han klarte å ha to dame på èn gang over et halvårsperiode..som heite nøyakti d samme!.... ikkje ofte man messlike sett eia navn før å sei d sånn[8D]

å hærregud!!! kjenn æ bi irritert på han!!

jupp!! e bare DJÆÆÆÆVELSK gla æ e kvitt han! bokstavelitalt ;)

ORIGINAL: frøkenL

E d han æ trur d e?

jupp!

E d han æ trur d e?

jupp!

Æ fatta ikkje at d går ann å bi så fjærn i haue såm han e!

nei,syns synn i ho som har fådd han nu...menmen alle veit korsn han e så d blir demmers eia feil ;)

en ting har han helt rett i INGEN e sånn som han!!!! hehehhe[:'(]

Back
Topp