Har du noen gang kjøpt noe fra tvins/tvshop?

Pusemor

Glad i forumet
*MIA*
Lurer på om det er noen her som har kjøpt noe fra de tvins.com reklamene som går på tv hele tiden?
Eller tvshop?

Synes det er rart at det enda går på tv, kan ikke si at at jeg noen gang har hørt om noen som er fornøyd, og at det bare er lureri. :P

Men de må jo tjene penger siden det enda ruller og går reklame daglig.

Aldri kjøpt noe og kommer aldri til å gjøre det heller. Mange av reklamene er litt underholdende syns jeg da, fordi de er teite. Spesielt enkelte av de treningsapparatene :p

Ja sånn til å kutte grønnsaker og sånn:)
Den er skikkelig bra! Guttungen har ansvaret for grønnsakene nå og fingrene er like lange ennå;)

Ja sånn til å kutte grønnsaker og sånn:)
Den er skikkelig bra! Guttungen har ansvaret for grønnsakene nå og fingrene er like lange ennå;)

Nicer dicer saken? Den bestilte mannen fra Kina bare for å teste. 1/4 av prisen tror jeg det var ;) fingrene er hele, men mye som må deles opp litt først da allikevel da, så blir lit brukt her

Jeg kjøpte nicer dicer plus, men tok det via ebay i stedet. Syns den er litt kul, og mye lettere å finhakke løk (hater det og er kjempe dårlig på det) men det er det jeg har brukt den til hittil :D og så pilates videoene for 100 år siden. Var gøy en stund det også hehe

Jeg blir helt hekta på tvshop. Kan sitte å se på i timesvis og reagerer ikke hvis noe skjer rundt med/folk snakker til meg osv. Blitt bedre nå, var helt ille da jeg var liten. Men har aldri kjøpt noe da. Men vet om mange som har kjøpt cerafit pannene og nicer dicer pluss blant annet.

Ab circle pro;) haha. Kostet ikke allverden, så tenkte nåå..hvorfor ikke;)
Funker jo, men ikke like bra som de nødvendigvis skal ha det til;)

Haha. Nei.

Jeg så en reklame i går for et treningsapparat en bare skulle bruke i 5 min hver dag, der de hadde en illustrasjon på et tykkt menneske som plutselig skrumpet inn alle steder på kroppen og ble slank og sterk. Holdt på å le meg ihjel.

Back
Topp