Har du noen gang gitt blomster til kjæresten din?

Frøken rosa

Glad i forumet
Jeg lurer på om det er dumt å gi blomster til kjæresten sin? Hvordan vil en gutt reagere på å få blomster? Har så lyst til å gi en blomst til kjæresten min, men vet ikke om det blir helt riktig. Bør jeg finne på noe annet?

Ja det har jeg gjort ved flere anledninger.[:)]

Så klart jeg har gjort det [:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Hvordan reagerer han? Blir han glad [:)]? Eller skjønner han ikke vitsen [&:]?

Er ikke dumt det!!
Jeg har gitt mange ganger!!(blir jo litt til meg selv da, siden vi bor sammen) [8D]
Jeg skriver somregel et koselig kort og gir det sammen med blomstene!!

sambo fikk blomster for mindre en 1 mnd siden han. Kjøper blomster til han for å gi han litt oppmerksomhet innimellom( å så ser det fint ut på stuebordet)[8D]

ORIGINAL: tuttilutt

Er ikke dumt det!!
Jeg har gitt mange ganger!!(blir jo litt til meg selv da, siden vi bor sammen) [8D]
Jeg skriver somregel et koselig kort og gir det sammen med blomstene!!

Hehe, koselig kort har jeg akkurat skrevet [:D] Så da blir det kanskje blomster og kort i morgen!

jeg har aldri gjort det.jeg har spurt han om det er noe han kunne tenkt seg å fått,men det var ikke det [8D][:)][:D]

ORIGINAL: Sporty girl

Han ble glad..
Første gangen jeg ha han var den dagen jeg hadde vært hos legen å fått bekreftet at jeg var gravid med Noah..
Da kjøpte jeg med meg blomst hjem til han.
Å han hadde gjort det samme til meg [:D]

Ja, jeg gjorde... men ikke nå lengre, dritt lei av og ikke få noenting igjen[:'(][8|][:o][:D]

ORIGINAL: Sporty girl

Han ble glad..
Første gangen jeg ha han var den dagen jeg hadde vært hos legen å fått bekreftet at jeg var gravid med Noah..
Da kjøpte jeg med meg blomst hjem til han.
Å han hadde gjort det samme til meg [:D]

Å, så koselig

ORIGINAL: ToveMora31

Ja, jeg gjorde... men ikke nå lengre, dritt lei av og ikke få noenting igjen[:'(][8|][:o][:D]

Du får gi han et lite hint!! Hender at gutter trenger det. Er slett ikke sikkert at han ikke ønsker å gi deg blomster, men kanskje han rett og slett ikke tenker på slike ting.

jeg også[:)][:)] kan ikke forvente blomster uten å gi noen selv[;)]

Hehe, nei det har jeg ikke, men har plukka han en og annen markblomst men de syns han ikke noe om.

Ja, for ikke så lengesiden kom jeg hjem med en bukett til kjæresten min. Var ikke for noen annen grunn enn at jeg Elsker han og ønsket å vise han at jeg tenker på han og setter pris på han. Han ble veldig rørt, og det føre til veldig fine ting senere på dagen[;)]

Er ikke bare vi jenter som liker å oppvartes med romantikk i hverdagen[:)]

ga han blomster seinest idag faktisk, og happy birthday-heliumballong,
og et fint kort med lovnad om at han skal få festivalbilletter [:D][:D]

liker å gi kjæresten min blomster jeg, da blir han litt nudlig og sier at jeg er
søt og snill schæst og sånn. og så får jeg så gode klemmer da. men det får jeg ellers og egentlig [:D][:D]

jepp,mange gånga!!

Jepp... meg eg e jo singel, så ser kossen det funka [8D][:D]

Back
Topp