Har du noen fiender?

Har hatt noen som var imot meg i ungdomstiden. Bryr meg ikke så veldig om det.

Hvis venninna di snakker om ting som skjedde for lenge siden hadde jeg nok spurt hva hun hadde tenkt til å gjøre med det og at hun bare må bli ferdig med det.

Hahaha! Har vi samme eks?

Jeg ble ferdig med det opplegget der etter skoletiden. Klart det er personer jeg unngår som pesten, men jeg hadde nok gitt de et høflig nikk i det jeg gikk glatt forbi om jeg skulle møte på dem.
Hadde ikke forundret meg. :p

Ja, har noen som er mine fiender!

Tja... Måtte jo i så fall vært de tre guttene som ledet an mobbing mot meg i fire år. Ellers er det stort sett bare folk jeg av ulike årsaker ikke ser noen behov for å se igjen, men vil jo ikke si det er gjensidig fiendskap.

Ingen fiender, heldigvis:) Har noen som jeg ikke ønsker å bruke tid på fordi de for eksempel konstant baksnakker, er negative eller ekstremt dramatiske. Det er allikevel ingen personer jeg hater eller misliker sterkt :)

Har noen jenter som tydeligvis ikke liker meg mer, men orker ikke å bruke energien min på dem. Skjønner ikke helt hva jeg har gjort dem heller, annet enn å ikke dele privat informasjon om meg og min eks (noe jeg KUN gjør til mine aller nærmeste). Men men, om det gjør dagen dems bedre å irritere seg over meg så be my guest! :P

Nei, det vil jeg ikke si at jeg har :)

Kan ikke si eg har fiender men eg missliker sterkt min svigerinne detta vet hon om. Pga hon er så falsk å snakkar skit om allt og alla hos svigermor. Hon er typ svigermors lilla budbærare.

Ingen fiender, men det er en felles venninne av meg og en god del andre venninner jeg ikke prater med, punktum. Det skjedde noe mellom oss for fire år siden, og etter det ønsker jeg ikke prate med henne, vi oppfører oss som folk når vi treffes via felles venninner, men unngår hverandre ellers.

Har heldigvis ingen fiender..... tror jeg da

Altså folk som mobba og var slem mot meg da eg var 15-16 år går ikke jeg å tenker på.
Dårlige minner fra ungdomsskolen var 20 år siden, og alle var bare unger da.
Folk har forandra seg siden da, og livet er for kort å gnage på gammalt dritt.

Har møtt noen foreldre til elever som jeg er så uenig med at jeg aldri i livet kunne tenkt å henge med og bli noen venn med.

Mi eneste "fiende" er meg selv og når jeg har negative tanker om meg selv eller fantaserer om negative situasjoner som har hendt eller som ikke har hendt.

Nei, ingen fiender.

Hatt noen tøffe brudd gjennom tidene, og vært sammen med noen som ikke alltid har vært så snille, men når alt kommer på avstand går det greit. Kan hilse og prate med om jeg treffer på.

Det er trist å lese om dere som har mennesker som virkelig har gjort dere urett <3
Og veldig godt å se at folk er så tilgivende :D

Back
Topp