Har du noen fiender?

Amaryllis85

Glad i forumet
Jeg har tenkt mye på en venninne de siste ukene. Hver gang vi sees og ofte på meldinger klager hun veldig over urett som ble hun begått tidligere, både i fjor og for 10 år siden..
I mine øyne er disse hendelsene bagateller, som feks diskusjoner hun har tapt. Jeg blir så utmattet av dette. Og samtidig så glad for at jeg ikke har noen slike "fiender". Jeg kjenner flere mennesker som jeg aldri kunne funnet på noe med, men jeg kan ikke komme på noen jeg vil betrakte som fiender.

Hva med dere? Hva som Gjør at en person blir en fiende?

Fiende og fiende. Jeg har noen personer som jeg misliker sterkt. Mest pga noe som er gjort "mot meg", og jeg kommer nok aldri til å like disse. Enkelte andre misliker jeg for hva de gjør mot andre, og som bare aldri endrer seg.

Har ingen fiender, men er selvfølgelig noen personer jeg ikke takler.

Nei heldigvis! Går inn for å komme overens med alle jeg møter, og har ikke noe behov for å fronte meningen min i alle spørsmål hvis jeg føler noen er veldig hårsåre eller nærtagende.

Ingen direkte fiender, men har mennesker som har motarbeidet meg i fortiden. Jeg har gått videre for lengst, dveler ikke ved slike mennesker, de er ikke verdt min tid! :)

Vil ikke si det, men har et par "rivaler" fra ungdomstiden som fortsatt gir meg dødsblikket om vi møtes :p Så kanskje jeg burde svare ja, men jeg er ferdig og tenker ikke på det.

Ikke som jeg vet. Men har en eks jeg ikke ville ha truffet på i et mørkt smug da. :p

Ingen uttalte fiender, nei. Men som flere her er det enkelte personer jeg ikke orker å ha noe med å gjøre. En er dessverre innad i familien.

Ikke som jeg vet. Men har en eks jeg ikke ville ha truffet på i et mørkt smug da. :p
Hahaha! Har vi samme eks?

Jeg ble ferdig med det opplegget der etter skoletiden. Klart det er personer jeg unngår som pesten, men jeg hadde nok gitt de et høflig nikk i det jeg gikk glatt forbi om jeg skulle møte på dem.

Har en person! Jeg ikke ønsker noe godt i livet! Å skulle egentlig ønske denne personen forsvant fra jordas overflate! Å det pga hvordan denne personen har ødelagt så utrolig mye av livet sitt. Gjennom psykisk terror, ondskapsfulle ting jeg har blitt utsatt for pga denne personen. Å hvor utrolig ekkel å sleip dette menneske er! Hat er ikke riktige ordet for å beskrive hvor sterkt jeg misliker denne personen.
Å ja det er slitsomt å ha så mye imot et anna menneske! Men vær gang jeg har klart å se forbi det, legge det bak meg og komme videre. Så er denne personen der å ødelegger å prøver å lage Helsikke igjen..

Har en person! Jeg ikke ønsker noe godt i livet! Å skulle egentlig ønske denne personen forsvant fra jordas overflate! Å det pga hvordan denne personen har ødelagt så utrolig mye av livet sitt. Gjennom psykisk terror, ondskapsfulle ting jeg har blitt utsatt for pga denne personen. Å hvor utrolig ekkel å sleip dette menneske er! Hat er ikke riktige ordet for å beskrive hvor sterkt jeg misliker denne personen.
Å ja det er slitsomt å ha så mye imot et anna menneske! Men vær gang jeg har klart å se forbi det, legge det bak meg og komme videre. Så er denne personen der å ødelegger å prøver å lage Helsikke igjen..
Så tragisk :(

Fiende nei men enkelte jeg holder meg helst unna og ikke er noe begeistret for ja.

Back
Topp