Har du noen dille nå?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hjelp- jeg har fått dille på smurte lefser.... En skikkelig kcal bombe den tykke typen selvfølgelig!

Hva med deg?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Twix sjokolade :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Det nærmeste jeg kommer dille, må være makrell i tomat :oops:

Ikke det verste sånn helsemessig, men jeg får så halsbrann av det... Dårlig kombinasjon...

Termin 4.juli

Noe med mye melk i... fløteis, cornflaks og melk eller kavring og surmelk (bestemor mat men godt for magen :p )

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Har ikke hatt noenting denne gang faktisk!
Litt ekstra glad i sjokolade kanskje...

Ingen ting spesifikt.
Men det må inneholde sukker :p
Noe med sjokolade i f.eks.
Akkurat nå sitter jeg her og har sååååå lyst på noe gidteri av noe slag. Men vet ikke hva. Ikke at vi har så mye å velge heller da. Samtidig så gidder jeg ikke lette på ræva å finne meg noe heller :p

♥ Termin 10 juli ♥

Jeg spiser en god del is for tiden :P

Jeg har fått helt hekta på cheez ballz fra olw, som de har begynt å selge nå i sommer. De hadde det på sørlandet da jeg var der i helgen, men ingen av butikkene i nærheten har fått det inn....:( Vurderer sterkt å kjøre to timer for å hamstre, hehe!

Har gått mye is her i det siste. Både fra pinne og boks, vann/fløte. Ellers blir farris ekstremt godt når det er varmt, med masse isbiter i. Generelt kald drikke med isbiter (helst vann, men veksler med saft eller 50/50 med juice/farris også).
Vi har sånn brusmaskin, fungerer utmerket nå når det går noen liter om dagen :)

Krokan-is med peanøtter + at jeg drømmer om Mr. Freeze. Hvor finner jeg han!!!!??!?!?!! :P

Jeg har en helt vanvittig lyst på sjokolade for tiden, det er nesten litt skummelt! Bare skuffer ned alt jeg kommer over! Var litt bekymret for vekta mi der ett sekund, men nå viser det seg at jeg kun har gått opp 400g siden 3 juni! PUH ;)

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Back
Topp