Har du noen dilla om dagen?

*Havblå*

Betatt av forumet
Mailykke <3
Jeg har fått litt endrede matvaner om dagen.
Dilla på is og mango, men ellers mye salat m balsamico, pesto og salmalaks. Syns jeg spiser hele tiden, men har ikke gått opp så mye i vekt, men magen er jo gigantisk... Hadde ikke så mye lyst på mat i starten som jeg har nå, men da slet jeg endel m kvalme..
Er det noe spesielt dere liker å spise for tiden/ dilla???

Jeg har egentlig ikke fått "dilla" på noe, men må ha iskaldt drikke når jeg skal drikke. Spiller ingen rolle hva slags drikke- men isbiter må i glasset aller helst.

Ellers synes jeg alt smaker godt, spesielt frukt:flower

Shave ice uten smak. Og knuste isbiter. Det smaker lykke om dagen:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har blitt veldig glad i laks, noe jeg ikke var fan av før, spiser mye vannmelon og mango er ikke feil, heller ikke pistasjeis ;)
Salat med spinat frister alltid, men orker ikke for tiden å gjør alt "arbeidet" med salatlaging...

Har blitt veldig glad i laks, noe jeg ikke var fan av før, spiser mye vannmelon og mango er ikke feil, heller ikke pistasjeis ;)
Salat med spinat frister alltid, men orker ikke for tiden å gjør alt "arbeidet" med salatlaging...

Virker som om vi har noen av densamme lystene.. Rart for jeg har aldri hatt en sån intens følelse og lyst på spesiell type mat som jeg har for tiden. Bra at det ikke er pizza og brus jeg har samme lyst på ;)

Virker som om vi har noen av densamme lystene.. Rart for jeg har aldri hatt en sån intens følelse og lyst på spesiell type mat som jeg har for tiden. Bra at det ikke er pizza og brus jeg har samme lyst på ;)
Tror nok det er den lille som gjør at vi har lyst på fisk, grønt og frukt ;) pistasjeisen vet jeg ikke hvor den kommer fra da :P

Jeg venter fortsatt på å få dilla! Fikk det ikke sist svangerskap heller, og føler meg snytt for det.

Går mest i isbiter her å.. Knasker i vei :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Isbiter, mango, kvikk lunsj og dessverre cola.... Men hadde det samme sist gang unntatt isbitene... Har heldigvis ikke gått opp så mye..hehe..

Back
Topp