Har du noe morsomt å fortelle?

Smily

Elsker forumet
En flause eller en god hendelse eller en skikkelig dårlig vits, im in for it all :D
 
Njæ... mannen lo godt da :p
Vi tok middagen på mc Donalds i dag, etter maten gikk jeg og kjøpte is og betalte med kort. La kortet løst i lomma på cardigan.
Senere dro mini og jeg innom et kjøpesenter, han skulle finne seg et spill og jeg skulle sjekke ut hva de hadde til baby på kid.
Jeg fant et par pledd og diverse og gikk i kassa for å betale.
Skal betale med kort, men finner jo ikke kortet. Å nei sier jeg og begynner å lete. Jeg har ALDRI mistet kortet mitt før og begynte å kjenne litt på panikken.
Så kommer jeg på isen og åpner jakka for å sjekke lomma på genseren. Der fant jeg jo kortet. Skikkelig letta sier jeg at jeg har kortet og oppdager at dama bak kassa er drit nervøs. Hun puster lettet ut og sier "var det kortet ditt du lette etter ja, jeg trodde vannet ditt gikk eller noe jeg, og ble så stressa, for da måtte jeg ringt Securitas og greier".
Jeg flirer litt og sier nei nei, det går bra ;) betaler for varene og går ut.
På utsiden slår det meg liksom. Hvor SVÆR ser jeg egentlig ut? Jeg hadde på meg en JP parkas når hun trodde jeg skulle føde liksom, og jeg har typ 5 mnd igjen!
Som sagt, mannen syns dette var hysterisk :p
 
Kan vise deg no lættis i stedet haha .. hel pysj med mops på ...Snapchat-5491578615478747498.jpg
 
Njæ... mannen lo godt da :p
Vi tok middagen på mc Donalds i dag, etter maten gikk jeg og kjøpte is og betalte med kort. La kortet løst i lomma på cardigan.
Senere dro mini og jeg innom et kjøpesenter, han skulle finne seg et spill og jeg skulle sjekke ut hva de hadde til baby på kid.
Jeg fant et par pledd og diverse og gikk i kassa for å betale.
Skal betale med kort, men finner jo ikke kortet. Å nei sier jeg og begynner å lete. Jeg har ALDRI mistet kortet mitt før og begynte å kjenne litt på panikken.
Så kommer jeg på isen og åpner jakka for å sjekke lomma på genseren. Der fant jeg jo kortet. Skikkelig letta sier jeg at jeg har kortet og oppdager at dama bak kassa er drit nervøs. Hun puster lettet ut og sier "var det kortet ditt du lette etter ja, jeg trodde vannet ditt gikk eller noe jeg, og ble så stressa, for da måtte jeg ringt Securitas og greier".
Jeg flirer litt og sier nei nei, det går bra ;) betaler for varene og går ut.
På utsiden slår det meg liksom. Hvor SVÆR ser jeg egentlig ut? Jeg hadde på meg en JP parkas når hun trodde jeg skulle føde liksom, og jeg har typ 5 mnd igjen!
Som sagt, mannen syns dette var hysterisk :p
Fantastisk :D
 
Njæ... mannen lo godt da :p
Vi tok middagen på mc Donalds i dag, etter maten gikk jeg og kjøpte is og betalte med kort. La kortet løst i lomma på cardigan.
Senere dro mini og jeg innom et kjøpesenter, han skulle finne seg et spill og jeg skulle sjekke ut hva de hadde til baby på kid.
Jeg fant et par pledd og diverse og gikk i kassa for å betale.
Skal betale med kort, men finner jo ikke kortet. Å nei sier jeg og begynner å lete. Jeg har ALDRI mistet kortet mitt før og begynte å kjenne litt på panikken.
Så kommer jeg på isen og åpner jakka for å sjekke lomma på genseren. Der fant jeg jo kortet. Skikkelig letta sier jeg at jeg har kortet og oppdager at dama bak kassa er drit nervøs. Hun puster lettet ut og sier "var det kortet ditt du lette etter ja, jeg trodde vannet ditt gikk eller noe jeg, og ble så stressa, for da måtte jeg ringt Securitas og greier".
Jeg flirer litt og sier nei nei, det går bra ;) betaler for varene og går ut.
På utsiden slår det meg liksom. Hvor SVÆR ser jeg egentlig ut? Jeg hadde på meg en JP parkas når hun trodde jeg skulle føde liksom, og jeg har typ 5 mnd igjen!
Som sagt, mannen syns dette var hysterisk :p
Hahah så bra! Her kommentere manuellterapeuten eg va hos noe om at alle kunne vel egentlig se at jeg var gravid og jeg følte stor da (selv om jeg vet jeg er nokså stor :p) men fødeklar ut er ganske imponerende :-D
 
Det var en dag mannen hadde hentet snuppa i bhg. Vi har liten plass utenfor huset så vi må rygge bilen opp til huset, og bakken opp er bratt så det er ikke så enkelt når det har vært mye snø og slaps. Mannen begynner å rygge men kommer bare halvveis før han bare spinner. Da kommer det så lurt fra snuppa i baksetet; faen! :p Spørs om ikke hun har fått med seg noen stygge gloser når vi står midt i bakken og ikke får bilen opp til huset :eek:
jeg lo ihverrfall godt ;-)
 
Jeg fikk blomster av pappaen min for noen dager siden. 2 åringen får øye på de når han og pappaen kommer hjem fra barnehagen, guttungen utbryter: mamma har fått blomster. Jeg sier ja, hvem tror du mamma har fått blomster av? Bestefast (bestefar) kommer det kjapt fra guttungen. Holdt på å le meg skakk av uttrykket til gubben. Jeg trodde faktisk at junior skulle svare pappa når jeg spurte hvem blomstene var fra men han har tydeligvis fått med seg at bestefar kjøper blomster til mommo hver uke.
 
Mannen mener helt seriøst at barnet vårt kan hete Lucifer ... han synes det er et kjempefint navn og kan ikke forstå hvorfor jeg synes det er fullstendig uaktuelt.
 
Last edited:
Mannen mener helt seriøst at barnet vårt kan hete Lucifer ... han synes det er et kjempefint navn og kan ikke forstå hvorfor jeg synes det er fullstendig uaktuelt.

Da kan du trøste deg med at det navnet ikke blir godkjent i Norge :) sammen med Adolf Hitler og andre kjente terrorister ;)
 
Back
Topp