Har du mye klær du ikke bruker i skapet?

Førstings

Elsker forumet
VIP
Assistert-jentene
Novemberbarna 19
Her har ALT krympa i skapet (hehe), og venter fortsatt på den dagen det skal passe igjen!
Imorgen tenkte jeg å ta en ryddings for å donere/kaste alt jeg ikke bruker

Har du mye i skapet som ikke blir brukt eller ikke passer?
 
Jepp.... Har akkurat samme problem som deg, at det meste er for lite.. Men jeg har et håp om at det skal passe igjen, derfor lar jeg det være.

Jeg har ikke mye som passer, og bruker alt av det som passer. Kjøper meg nesten aldri klær.
 
Nja, har jo noe. Men jeg bruker ting i perioder. Nå er det topper og cardigan, så er det trøyer, så bluser osv.. så alt blir brukt, bare ikke hele tiden :p jeg har dog en del som nå har blitt for stort, og passer inn i mye som var for lite :p
 
Ja men er høygravid så mye som ikke egner seg nå... gleder meg til å gå over til ammeklær slik jeg bytter litt klær, men fortsatt mye som ikke blir brukt da...
 
Ja.. Jeg har mye jeg ikke liker å bruke. Men som jeg bruker kanskje 1 gang i mnd.

Har egentlig ikke noe tøy jeg føler meg komfortabel i, burde absolutt skaffet meg en by garderobe..
 
Ja.. Jeg har mye jeg ikke liker å bruke. Men som jeg bruker kanskje 1 gang i mnd.

Har egentlig ikke noe tøy jeg føler meg komfortabel i, burde absolutt skaffet meg en by garderobe..
ny
 
Ja jeg har altfor mye klær. Masse som ligger uten å bli brukt. Så jeg får ta en rydderunde snart.
 
Ammer, så mange klær utgår nå.
Har gått litt opp i vekt, og trives i grunnen godt med det siden jeg var ganske tynn fra før.
Så er ikke rett tidspunkt å se på klærne nå:p
 
Ja, jeg har lagt på meg så er endel trange klær nå. Satser på å komme inn i endel av de i løpet av året, og at noen til og med blir for store. :p
 
Jeg har tatt vare på en del kjoler gjennom årene. Har ikke forandret meg så mye, så kan fremdeles bruke kjoler jeg har fra ungdomsskolen og videregående. Men er jo ikke hver dag jeg går med festkjoler:p Så de blir ikke SÅ mye brukt. Tenker uansett at det er koselig å ta vare på hvis jeg får en jente en gang, og de er ofte på utlån til venninner. Bare kjekt, det:happy:

Når det gjelder hverdagsklær har jeg ingenting jeg ikke får på meg. Men har vel noen plagg jeg kan kvitte meg med. Så det skal jeg jaggu meg gjøre senere i dag:D
 
Nei. Jeg er helt nazi på klær. Går igjennom og plukker ut hvertfall 3 ganger i året. Blir det ikke brukt er det ikke noe å ha. Bruker i hovedsak treningstøy eller arbeidstøy, så trenger ikke mer enn to jeans osv. Folk har for mye ting...
 
Det meste i skapet mitt er klær som ikke passer :p
Har sånn 5-6 antrekk som rulleres som passer..
 
Back
Topp