Har du mistet venner etter du ble gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
De fleste trekker seg unna fordi de ikke vet hvordan de skal tilpasse seg. Tror det ikke har så mye med at de ikke vil være med deg. De har et liv de også. Jeg forventer ikke at mine venner skal "ville" være med meg når jeg er gravid, trøtt og vond. De er ute og hopper og spretter. Vi tar oss en film eller noe, men da er jeg så skutt etterpå at jeg er glad de ikke tar for mye kontakt.

Jeg har utrolig nok ikke mistet noen venner :-) Men også har jeg kun holdt kontakten med mine aller beste venner de siste årene. Merker selv jeg tilbringer MYE mer tid sammen med familie i denne perioden!

Vil ikkje sei at eg har mista venninner, men at eg ikkje har sett so mykje til dei sidan eg vart gravid kan nok stemme. Blir litt sånn når det å vere gravid slit ein fullstendig ut, då orker ein ikkje nødvendigvis å treffast so mykje. Har prioritert å vere med familie i staden denne perioden. Tar seg nok opp igjen etter fødselen, omtrent alle venninnene mine er på ulike stadier av graviditet sjølv no, skjønt dei har sånne kjekke, problemfrie svangerskap :p

har ikke mistet noen jeg følte var mine venner har vel heller kuttet ut noen som jeg vet ikke er noen jeg vil ha så mye rundt meg når jeg har fått barn. men har til gjenngjeld fått igjenn kontakten med de av mine venner som har fått barn før meg ^^

Back
Topp