Har du mistet babyen i gulvet?

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Syns jeg leser på flere forum at man ved uhell har mistet babyen i gulvet, eller at h*n har falt ned når h*n har ligget alene. Så er det noen her som har mistet barnet i gulvet etc.?

Lov å være anonym [8D]

Nei, heldigvis ikke

Nei, men skal innrømme at det har vært nære på et par ganger..

nei (ikke enda..) skriver ikke enda, for oddsen er ganske stor for at de ramler ned av noe, man glipper dem eller noe en gang.

Lillemor trilla ut av senga vår og rett i gulvet, har betonggulv med to lag teppe på, men fy å fælt det låt. Gikk bra med henne, men jeg gråt mer enn hu gjorde, for å si det sånn.
Ellers glapp jeg henne en gang hu bare skulle skylle stumpen i badekaret, var ikke snakk om skikkelig fall, men likevel ille for meg!

Nei, heldigvis ikke..Er livredd for det !!

ORIGINAL: RuttiTutti

nei heldigvis ikke....

Nei, men jeg dunka hodet hennes i en dørkarm på vei gjennom døra en gang.......... [&o]

gud for et spørsmål[&:]

nei heldigvis ikke, men det har vært nære på og det er ikke noe godt å tenke på.

Odsen er jo stor med tanke på hvor mange ganger vi løfter dissa små opp og ned, hit og dit.
Jeg satt i badekaret med henne en gang hvor jeg glapp henne under vann. halve ansiktet, men jeg prøvde ikke vise at jeg var redd og bare smila til henne og så oj oj wiiii osv og da smila ho trill rundt. hadde jeg vist at jeg ble redd og hysterisk så hadde ungen garantert grini.

jeg hold på å miste jenta når jeg hadde tulla ho inn i et ullpledd, hun holdt på å gli ut. huff...stikker litt i meg når jeg tenker på det.

på et kjøpesenter så så jeg en unge på 2-3 år som satt i handlevogna, tror du ikke han var kjapt med å klatre bare fordi mora forsvant rundt en reol. han klaska ned i gølvet med trynet først[:-] i steingølvet. (nåja hun mista han ikke, men det er ekkelt når babyene skal falle så langt ned syns jeg) gikk jo bra med gutten.

ORIGINAL: Lisfje

Nei, men jeg dunka hodet hennes i en dørkarm på vei gjennom døra en gang.......... [&o]

Huff jeg og!

Nei, men han har falt ut av bilstolen sin en gang fordi fetteren hans på 3 år hadde åpnet selene uten at jeg så det... Skulle bare hjelpe snille fetteren, men da endte det opp med skrubbsår på nesen... Heldigvis var stolen på bakken da han ramlet ut og ikke langt over bakken, som den ofte er... [&:]

ORIGINAL: Ashtrey !

Nei, heldigvis ikke..Er livredd for det !!

ORIGINAL: heart86

NEI!!

men jeg datt ned 3 trappetrinn med han i armene!! men han slo seg ikke - helt automatisk prøvde jeg å holde han høyt slik at han ikke skulle treffe noe, ble bare skremt over at jeg begynte å grine!

Du det hadde jeg helt glemt. det samme skjedde meg. jeg var hos foreldra mine og der har vi soverom nede også hadde linna sovna for nattan så jeg skulle bære henne ned trappa. også gadd jeg ikke slå på lyset fordi det skinte jo litt ned i rommet, men dumme meg da trodde jo at jeg var nede og bomma på siste trappetrinn og klessa rett i gølvet[:-] jeg datt rett på knæra og ble stående og kom meg opp igjen auuuuu gjorde vondt,jeg holdt linnea helt inntil meg og bak nakken. og linnea hyla ut, men så slutta hun plutselig også sovna ho igjen...rare ungen. men gud så redd jeg ble. tenk om jeg datt oppå henne eller noe.

mamma hørte jo dunket og hylet og trodde jeg mista henne, men phuuu heldigvis altså.

Nope, and thank god!

Har heldigvis aldri mistet L eller falt på gulvet ved uhell.
Men var nære på her en dag når han lå på stellebordet. Stod ikke helt inntil stellebordet, og plutselig så jeg at knærne hans var utenfor kanten når han lå på magen. Svetta ganske godt da. Fikk helt noia.

ORIGINAL: Longsen

ORIGINAL: Kickie

Huff jeg og!

uff! ja det har jeg å gjort

ORIGINAL: Longsen

ORIGINAL: Kickie

Huff jeg og!

Har vært borti dørkarmen her å et par ganger. og ser nedpå han og venter det hylet og hva ser jeg jo det GLISET... HALLO!!!![&:][8D]

Back
Topp