Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gubben har mistet sin 2 ganger! Fikk helt lik første gangen han mistet den, men nå når han mistet den for 2 gang kjøpte jeg en billig ring til 50 kr hos en gateselger. Sa til gubben at han fik bruke den fram til sommeren (han føler seg jo naken uten). Og til sommeren skal vi reise til byen og ta ringtattoveringer.Vestlandstaus skrev:
Uff, jeg går å nesten mister den hver dag for tiden. Hadde selvfølgelig kjøpt ny om den ble borte, kan jo ikke gå uten!~LillMi~ skrev:
Har sagt i flere uker nå at jeg må henge den i et kjede, men har jeg gjort det enda...?
Håper du ikke har mistet din, men at den plutselig dukker opp!
Har du lett i lekekasser og kjøleskap?Miriel skrev:
Inni legoklosser og slikt? Det er gjerne der jeg finner smykker som har vært borte/telefonen min/bankkortene mine...
Dollface skrev:
Ja, jeg mista min etter ca 1 år. Jeg kjøpte meg ny, helt maken. Sure penger, men kan jo ikke gå uten :)Greven av gral skrev:
man får kjøpt de løse liksom? Trenger ikke kjøpe i par..?
Greven av gral skrev:
Dollface skrev:
Ja, jeg mista min etter ca 1 år. Jeg kjøpte meg ny, helt maken. Sure penger, men kan jo ikke gå uten :)Greven av gral skrev:
man får kjøpt de løse liksom? Trenger ikke kjøpe i par..?
gikk fint ¨kjøpe en. Tok med mannen sin og da fant damen maken i kataolgen sin.