har du mista gifteringen din?

Dollface

Forumet er livet
VIP
det har jeg.......

og jeg tror det verste har skjedd.. at jeg har feid den med meg sammen med garnrester, hevet i søpla, tatt ut posen og så har det blitt kjørt vekk av søppelbilen...

kjøpte dere ny? Jeg kan ikke gå rundt resten av livet uten giftering...

Gubben har mistet sin 2 ganger! Fikk helt lik første gangen han mistet den, men nå når han mistet den for 2 gang kjøpte jeg en billig ring til 50 kr hos en gateselger. Sa til gubben at han fik bruke den fram til sommeren (han føler seg jo naken uten). Og til sommeren skal vi reise til byen og ta ringtattoveringer. 

Vestlandstaus skrev:
Gubben har mistet sin 2 ganger! Fikk helt lik første gangen han mistet den, men nå når han mistet den for 2 gang kjøpte jeg en billig ring til 50 kr hos en gateselger. Sa til gubben at han fik bruke den fram til sommeren (han føler seg jo naken uten). Og til sommeren skal vi reise til byen og ta ringtattoveringer. 

tror du at gullsmeden oppbevarer bestillingsseddelen en stund? Vi kjøpte dem i 2009... jeg husker jo ikke hva den het eller noe, og gullsmeden er ca 4 timer unna... ikke kjedebutikk heller..

Uff, jeg går å nesten mister den hver dag for tiden. Hadde selvfølgelig kjøpt ny om den ble borte, kan jo ikke gå uten!
Har sagt i flere uker nå at jeg må henge den i et kjede, men har jeg gjort det enda...?

Håper du ikke har mistet din, men at den plutselig dukker opp!

~LillMi~ skrev:
Uff, jeg går å nesten mister den hver dag for tiden. Hadde selvfølgelig kjøpt ny om den ble borte, kan jo ikke gå uten!
Har sagt i flere uker nå at jeg må henge den i et kjede, men har jeg gjort det enda...?

Håper du ikke har mistet din, men at den plutselig dukker opp!

min har ligget på badet lenge nå, i hylla.. helt fint.. men så måtte jeg bare prøve den på torsdag.. for det var så lenge siden jeg hadde hatt den på... tok jo fem minutter og så var fingern ei svær pølse.. så jeg fikk den av og la den på stuebordet.....
nå har vi lett gjennom sofa, teppe, alt rundt sofaen, søpla inne og ute...
borte..

Har du lett i lekekasser og kjøleskap?
Inni legoklosser og slikt? Det er gjerne der jeg finner smykker som har vært borte/telefonen min/bankkortene mine...

mistet forlovelsesringen min for 3 år siden:P fant den igjen for 1 mnd siden under  flyttesjau:P

Miriel skrev:
Har du lett i lekekasser og kjøleskap?
Inni legoklosser og slikt? Det er gjerne der jeg finner smykker som har vært borte/telefonen min/bankkortene mine...

jeg husker jeg la den fra meg.. så jeg må ha lagt garnrester oppå når jeg har festet tråder og klippet av.. og så ryddet jeg, sopte det sammen og kastet det.. :(

Greven av gral skrev:
Ja, jeg mista min etter ca 1 år. Jeg kjøpte meg ny, helt maken. Sure penger, men kan jo ikke gå uten :)

man får kjøpt de løse liksom? Trenger ikke kjøpe i par..?

Dollface skrev:

Greven av gral skrev:
Ja, jeg mista min etter ca 1 år. Jeg kjøpte meg ny, helt maken. Sure penger, men kan jo ikke gå uten :)

gikk fint ¨kjøpe en. Tok med mannen sin og da fant damen maken i kataolgen sin.

Greven av gral skrev:

Dollface skrev:

Greven av gral skrev:

gikk fint ¨kjøpe en. Tok med mannen sin og da fant damen maken i kataolgen sin.

får gjøre det evt.. skal til svigers om et par uker så da kan vi dra til gullsmeden og bestille...

Back
Topp