Har du mikrosterilisator?

Fuglen

Elsker forumet
Hvis du har, hvor høy er den?Altså, i lukket tilstand (sånn du setter den inn i mikroen). Hvilket merke?

Har en mikrobølgeovn som er litt liten, og prøver å finne ut om det er et mikrosterilisatorsett som er litt lavere enn det jeg har. Jeg har Avent mikrosterilisator, ca 6-7 år gammel. 16,5 cm høy :(

Da er ikke Dr. Brown noe å satse på, min er 17 cm. Vi har en mikrobølgeovn av vanlig størrelse, og det er såvidt den går inn.

Tusen takk for svar! 

Har funnet ut på nett at de fleste er høyere enn aventen, så da blir det ikke noe mikrosterilisering på oss her i huset! 

Jeg har og en mikro som er liten inni, får ikke inni den vanlige ildfaste formen min engang.

Men Avent sin sterilisator gikk akkurat inni.

Miss Fat skrev:
Jeg har og en mikro som er liten inni, får ikke inni den vanlige ildfaste formen min engang.

Men kommer den borti taket i mikroen liksom? jeg får inn sterilisatoren, men den er borti taket. Er så redd for å ødelegge noe :S Men når jeg starter mikroen, så beveger den seg rundt inni.. 

Fuglen skrev:

Miss Fat skrev:

Men kommer den borti taket i mikroen liksom? jeg får inn sterilisatoren, men den er borti taket. Er så redd for å ødelegge noe :S Men når jeg starter mikroen, så beveger den seg rundt inni.. 

Var ganske nære, men kom aldri oppi taket. Sveivet fint rundt som normalt.

All klaring er god klaring!

vi har liten micro!
har meda sin sterilisator, men hver gang den skal inn i microen fjerner vi først den plata inni microen som snurrer rundt. da passer den fint inni ;) men den snurrer ikke rundt da..

Vi har den minste mikroen jeg noen gang har sett. Den slik billig sak kjøpt på elkjøp; MATSUI heter den! Vi får inn Avent sin mikrosterilisator, og har brukt den hele flaskeperioden. Den går så akkurat inni som det lar seg gjøre, på milimeteren for å si det slik, men det går helt bra!

Back
Topp