Har du mest kynnere.....

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Når du er i bevegelse eller når du sitter/ ligger stille?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det er det ikke noe system på hos meg...

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

mest når jeg er i bevegelse tror jeg :) Kjenner ikke kynnerne så mye, bare at det strammer så er nok ikke alltid jeg tenker over det :)

Glemte å svare for meg selv. Her er det mest kynnere når jeg slapper av;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har ikke kynnere jeg..... Ikke som jeg kjenner ihvertfall.

De kommer og går som de vil. Men ofte når eg må bruke "magemusklene"..

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg har mest kynnere når jeg beveger meg, eller sitter. Når jeg ligger får jeg vond murring og tak kun nederst i magen.

Eg har kynnere uansett ka eg gjør... men de blir vonde visst eg e ute å går fort f.eks...

vente ei tulle 20 Juli ♡

Jeg merker kynnerne best når jeg er i aktivitet, men jeg har en god del kynnere når jeg er i ro også, det er bare at jeg ikke merker dem om jeg ikke tilfeldigvis kjenner på magen at den er steinhard.

Har mest kynnere når jeg går og er i bevegelse, men får det også noen ganger når jeg sitter.

Her er det ikke noe system. De kommer jevnt og trutt hele dagen/natten samme hva jeg gjør :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Har nesten konstante kynnere jeg. Så både i ro og bevegelse! ;)

Mest kynnere når jeg ligger stille jeg..... :/

Her er det kynnere både når jeg går og sitter.
Legger vel best merke til dem når jeg sitter...

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Før fikk jeg det bare når jeg jobbet eller var i bevegelse. Nå kommer det på kvelden mens jeg sitter rolig og om natten og er veeeeeeldig kraftige.

Jeg merker det best når jeg er i bevegelse, da kan de bli litt vonde. Merker jeg har det noen ganger når jeg sitter også, men da blir magen kun hard, ikke vond.

Back
Topp