Har du MASTERCARD?

Nei, jeg har betalt ned, klipt kortet og avslutta hele kontoen. Skal aldri mer ha!

Nei har aldri hatt og kommer aldri til å ha det heller[8D]

Mannen har gitt meg TOTAL Forbud mot at eg skal ha noe Mastercard[8D]
Lika greit når eg er shoppeholiker [8D]

Nei og kommer aldri til å skaffe meg det heller.... har et annet kredittkort men det er ikke i bruk..
var flittig bruker før men nå er jeh helt kredittkort gjelds fri...har bare lån på huset og det er nok[:)]

Jeg har ikke, men typen har skaffet seg et siden katten vår skadet seg så mye her i en periode, såppas så mye at hun ikke tør å gå ut igjen.
Det blir dyre regninger når man stikker til dyrlegen anenvær uke..

Nei det er klippet og bosset for lenge siden... og skal aldri har det igjenn..
brente meg godt som 18 åring og nettopp flyttet fra reiret... Aldri igjenn..
Mannen som har stålkontroll har ett til bruk i Utlandet[:)]

vi har et, brukes til nødkjøp av større ting...
greit nok så lenge vi har kontroll, noe vi foreløpig har!! 

ORIGINAL: tone86

Ja. Brukes hvis jeg handler på nett eller i utlandet! Og betales selvfølgelig med en gang jeg får regninga i nettbanken! 

samme her. Og det er veldig kjekt å ha mtp uforutsette utgifter. Plutselig ryker kjøleskapet eller vaskemaskinen og da er det greit å ha den muligheten.

Ja, og visa [:)]

ja men har full kontroll...

ORIGINAL: Kattekvinnen

Nei, og skal ALDRI ha heller [:)]

Skjønner ikke hvorfor så mange er negative til det..

Ja, jeg har det.
Betaler regninga med en gang, eller så fort jeg får lønn. Aldri vært noe problem [:)]

Ja. Fulgte automatisk med ene bankkontoen min, har aldri brukt det men hatt med som nødreservekort på reise.

ORIGINAL: {Thirteen}

Nei, har hatt og det gikk rett til helvette for å si det sånn...[X(]

Ja, har det men bruker det veldig sjeldent.. Har også grense på det, så får ikke brukt mer enn 5000 kr..

Ja, har det for å handle på nettet. Betaler alltid ned regningen den måneden jeg får den. Har aldri brukt det for å betale ned ting over tid.

Back
Topp