M
Moderator Irene
Guest
Når i svangerskapet begynte de?
Hva hjelper?
Hva hjelper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bare lurer og undrer meg- hvorfor blir mange sykemeldt pga kynnere?
Jeg trodde at det var normalt med kynnere- og ikke farlig dersom det er uten blødning o.l.
Jeg har kynnere MYE men det oppleves ikke som annet enn ubehagelig - og har vanskelig for å tro at jeg hadde blitt sykemeldt [emoji85]
Men opplys meg gjerne- fordi jeg ble nysgjerrig da jeg ser det i flere forumrom at mange blir sykemeldt pga det [emoji5]
Jeg ble sykemeldt pga. Store smerter i rygg og bekken av å gå lange dager på jobb på hardt underlag hver dag. Det var også en faktor at det er stort press på jobb og mye stress, jeg kan gå i timesvis uten mat pga. det kan være for travelt til å sitte ned og få spise noe..
Samtidig med smerter i ryggen fikk jeg også mye kynnere av stresset og det høye tempoet. kynnerene er nesten helt borte nå som jeg er blitt sykemeldt 50%[emoji1373] Men var ikke pga kynnere at jeg ble sykemeldt i første omgang. nevnte ikke kynnere for legen når jeg hadde time, nettopp pga jeg vet det er normalt[emoji12].