har du mannfolk som "gamer"?

Javelin

Forelsket i forumet
det har jeg, men han er heldigvis ikke sånn som er klistret til pc'en flere timer for dagen, han spiller gjerne en time-2 etpar ganger i uken. HEEELT ok for meg. Han gamer, jeg strikker ^^
så jeg har lurt på om jeg skal kjøpe meg en sånn tskjorte som det her, det burde jo falle i smak hos en gamer xD 
http://mankindunplugged.com/2010/03/22/btch-c-ntr-l-game-controller-t-shirt/  emoticon

hehe!

Jeg har, den må jeg definitivt bestille. Takk for tips :-)

Hihihi... den var fin! 
Spurte mannen om jeg skulle kjøpe meg en sånn og han bare lo av meg. :-P

Vi er begge gamere da. Men ikke sånn at det går utover guttungen selvfølgelig. Det er en hobby vi driver med på kveldstid når han er i seng. :-) Har hørt så mye skrekkhistorier om foreldre som glemmer ungene sine og sånn fordi at de blir helt oppslukt i spill. Synes sånt noe er skummelt, så her har vi en grei regel. Null spilling når guttungen er våken. 

Haha, perfekt! Ja, samboeren min er glad i å spille. D er egentlig jeg også, men d blir litt mer Facebook og by på meg fortiden enn gaming ;) men den Thorvald var helt genial!!!!! I love!!!!!

nei ingen av oss å  glad er jeg for det.. har slektninger som har saboere som e ekstrem å hus og famille visner pga det... litt motstander egentlig hi hi

uffda, Plutt :( ja desverre er det en del tilfeller av det også, noen som mister sin egen virkelighet og det er jo bare fryktelig trist :/ hadde samboeren min blitt sånn hadde jeg tatt med meg pc'en hans på jobben og kjørt over den med mitt 15tonn tunge dundretøy til den ikke eksisterte mer...

haha! den var bra!
Har nok en som spiller her og. men det skal han få lov til etter 9 timer på jobb, henting i barnehage og så lage middag, så skal han nå få sette seg ned ;)

Jepp gamer i hus her og, ikke pc spill men playstation 3 og ebox 360 spill. Han er en ekte gamer og veldig stolt av det :-) jeg synes det er greit jeg, liker noen av spilla hans men kan ikke kalle meg selv for en gamer ;-) Heldigvis så er han ikke det minste sportsinteressert! For det kan jeg ikke utstå! Så mye bedre med en gamer enn en sportsidiot sier nu jeg ;-)

Back
Topp