Har du mange venner?

Nei. Har mange bekjente, men ingen jeg egentlig kaller venner. Savner en ordentlig god venninne å snakke med.

Det har blitt mer og mer mindre kontakt med mine gode venner da vi alle er spred rundt om i verden! og alle er på forskjellige steder i livet. Vet jeg kan ringe dem når som helst, men blir liksom ikke noe av...... etter at jeg flytte hit jeg bor nå ble det egentlig ganske stille, da alle kjenner alle på en eller annen måte og jeg ikke kjenner mange lol;P

Ja, jeg er heldig :-) Vi er en relativt stor jentegjeng som har holdt sammen i mange år. To av mine nærmeste har jeg kjent siden før barneskolen. Har også andre gode venner utenom som jeg forsøker å treffe jevnlig.

Er veldig spredd rundt om. Og vil si at jeg har en håndfull gode venner, resten er bekjente. :)

Jeg har mange spredd rundt omkring, men bare 4-5 nærme venninner her jeg bor og mane bekjente

Etter at jeg flyttet hit jeg gjorde har jeg dessverre mistet mange venner. Men jeg har sakte, men sikkert begynt å opparbeide meg en ny vennekrets. Dessverre er ikke de og jeg på samme sted i livet, så det blir mest sporadiske treff. Men jeg setter veldig pris på dem. Skulle dog ønske at jeg hadde flere venner, men det er ikke så lett å bli kjent med folk i voksen alder.

jeg er ganske "loner"... har to nære venninner.. mista nettopp en av de nærmeste :( Så.. blir mye stilletid på meg..

Er litt midt i prosessen for å finne ut av det der. Jeg har noen fantastiske venner som bor et stykke unna, men mine to nærmeste her jeg bor har jeg mistet (de fant hverandre). Jeg har noen flotte omgangsvenner som jeg kan skravle med og finne på ting med, men ikke folk jeg ringer hvis jeg er lei meg eller har kranglet med mannen, liksom. Jeg trakk meg litt vekk etter at jeg fikk barn (søvnmangel og lite tid), så jeg håper jeg kan finne tilbake til noen gode vennskap framover.

Nei, jeg har ikke mange jeg vil kalle nære venner, men har mange bekjente. Det er selvsagt ikke det samme, for det er ikke naturlig å kontakte dem kun for å snakke eller ta opp ting man lurer på og sliter med. Savner virkelig det og det er jammen ikke lett å danne nye vennskap i voksen alder når man ikke er i arbeid, dessverre.

Back
Topp