Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *blomsterpia*
Jupp[:)]
Men har ikke bilder, er i vårt gamle hus som leies ut. Men det var en gørr kjedelig furuinnredning med sprosser på dørene, malte bare over med hvit maling. Så sist jeg var der at den var begynt å flasse, noe som ikke er så rart siden jeg malte med vannbasert. Skal male over på nytt med oljebasert tror jeg. Men det ble i allefall mye finere med hvit enn furu[:D]
ORIGINAL: Dollface
Men har ikke bilder, er i vårt gamle hus som leies ut. Men det var en gørr kjedelig furuinnredning med sprosser på dørene, malte bare over med hvit maling. Så sist jeg var der at den var begynt å flasse, noe som ikke er så rart siden jeg malte med vannbasert. Skal male over på nytt med oljebasert tror jeg. Men det ble i allefall mye finere med hvit enn furu[:D]
var det lakka furu da, iom at det var på bad?
VI har en helt ok innredning, men jeg skulle ønske den var helt hvit.. nå er den sånn halvveis - man kan liksom se trestrukturen gjennom "fargen".. [8|]
ORIGINAL: Dollface
var det lakka furu da, iom at det var på bad?
VI har en helt ok innredning, men jeg skulle ønske den var helt hvit.. nå er den sånn halvveis - man kan liksom se trestrukturen gjennom "fargen".. [8|]
Godt spørsmål[:D] Men det måtte jo vært lakka furu ja. Badet er bittelite så det var bare underskapet til servanten som var sånn så det tok jo 38 sekund å male. Men det skulle jo godt la seg gjøre å male deres da! Er det heltre da eller bare "laminat" som gir den effekten?