Ettersom jeg bor der jeg bor, treffer jeg DDE-gutta titt og ofteog Åge Aleksandersen er ikke fremmed, samt andre trønderrockere
Ellers veldig lite kjendiser å treffe på altså
Hvordan er de som person?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ettersom jeg bor der jeg bor, treffer jeg DDE-gutta titt og ofteog Åge Aleksandersen er ikke fremmed, samt andre trønderrockere
Ellers veldig lite kjendiser å treffe på altså
Hun var på en tilsetning her i byen for noen år siden, hun skulle holde foredrag om innvandrerkvinner og mat/hage/dyrking. Vi var invitert (min mormors gamle arbeidsplass).
Egentlig fikk ingen treffe henne etter tilsetningen, men jeg, sleip som jeg er, fant ut hvem som skulle følge henne til bilen sin og spurte om det var mulig for meg og datteren min å overlevere en tegning til henne. Vi fikk 5 min.. Ble litt kaotisk for all presse som var tilstede skulle få med seg dette og interjuve oss etterpå. Som om det var en kjempebig deal lissom. R ville bare gi Dronningen en tegningDet var det
![]()
Helt enig jeg! Haha!!! De tjener helt syke summer mange av dem.Haha, jeg mener sånt litt seriøst, jeg.Jobben din er å drive med barnelek, og du er overbetalt i tillegg...
![]()
Helt enig jeg! Haha!!! De tjener helt syke summer mange av dem.
Ja, alle hverdagsheltene innen helse tjener jo ræva. Det er synd!Ja, og jeg tenker på alle de yrkene som faktisk betyr noe som skulle ha fått de pengene. Sykepleiere, vernepleiere, lærere, barnehageansatte osv osv. Snakk om sløsing av penger.Og tenk på de eldre som kunne hatt nytte av dem, på sjukeheimer for eksempel. Blir så oppgitt, jeg.
![]()
Hvordan er de som person?![]()
Christian var naboen min i OsloHar møtt og pratet med Gaute Ormåsen som er en hyggelig fyr. Har vært "forelsket" i han siden idol (flau)
Har også møtt Christian Ingebrigtsen fra A1.![]()
Haha hvordan har du klart å snuble borti så mange kjendiser?Flere. Slått i en trall med Tor Milde i heisen, snublet inn samme heis med Mira Craig og ledd, slått i en trall med Kurt, Alejandro og han trønderen på et kjøpesenter. Krasjet med puppene til Baywatch eksen til Espen Lind (hennes feil forøvrig og hun ble sur), Bjørn Eidsvåg rygget på bilen til eksen min da vi akkurat hadde parkert, sittet i Kirken å sunget med Maria Mena en påske, sunget i kor med flere av gutta i Violet road, er venninne med en tidligere glam modell. En tidligere kompis og gammel flamme hsr vært rockestjerne og turnert i Europa og Amerika i mange år.
Og Asbjørn, sjefen over alle sjefer og Silje Stang var en av de første til å få vite at jeg var gravid med eldste. Jeg har kjørt bil med Martin Schanke som barn. Men den morsomste må ha vært da Odd Nordstoga kjørte rett i meg med tom lilla Brio barnevogn i 2009. Haha. Null kontroll! Mange flere hendelser, men de er jo bare folk som alle andre.![]()
Jeg ler og av den.Haha hvordan har du klart å snuble borti så mange kjendiser?lo godt av den siste
Åh Soda <3Jeg har hilst på noen, men aldri snakket skikkelig med noen av de.
Backstreet Boys, DDE, Tore Johansen (han i The Julekalender), gruppa Soda (jeg er gammel), noen fotballspillere og det var de jeg kom på akkurat nå, selv om jeg vet det er flere, for ene musikkbutikken i nærheten brukte å ha sånn meet and greet titt og ofte.
Det er mange kjendiser jeg kunne tenkt meg å spist middag med av forskjellige grunner, noen kunne jeg tenkt meg å diskutere verdens problemer med, noen kunne jeg tenkt meg å diskutere eller snakke om barneoppdragelse med og noen kunne jeg bare rett og slett tenkt meg å tatt en skikkelig fest sammen med![]()