Har du møtt en kjendis?

Hun var på en tilsetning her i byen for noen år siden, hun skulle holde foredrag om innvandrerkvinner og mat/hage/dyrking. Vi var invitert (min mormors gamle arbeidsplass).
Egentlig fikk ingen treffe henne etter tilsetningen, men jeg, sleip som jeg er, fant ut hvem som skulle følge henne til bilen sin og spurte om det var mulig for meg og datteren min å overlevere en tegning til henne. Vi fikk 5 min.. Ble litt kaotisk for all presse som var tilstede skulle få med seg dette og interjuve oss etterpå. Som om det var en kjempebig deal lissom. R ville bare gi Dronningen en tegning :) Det var det :)

Så koselig :)

Helt enig jeg! Haha!!! De tjener helt syke summer mange av dem.

Ja, og jeg tenker på alle de yrkene som faktisk betyr noe som skulle ha fått de pengene. Sykepleiere, vernepleiere, lærere, barnehageansatte osv osv. Snakk om sløsing av penger. :o Og tenk på de eldre som kunne hatt nytte av dem, på sjukeheimer for eksempel. Blir så oppgitt, jeg. :P

Ja, og jeg tenker på alle de yrkene som faktisk betyr noe som skulle ha fått de pengene. Sykepleiere, vernepleiere, lærere, barnehageansatte osv osv. Snakk om sløsing av penger. :o Og tenk på de eldre som kunne hatt nytte av dem, på sjukeheimer for eksempel. Blir så oppgitt, jeg. :P
Ja, alle hverdagsheltene innen helse tjener jo ræva. Det er synd!

Kom på fler :p

Hadde Knut Lystad som kunde; real douche... Kult å være morsom på jobb, men har ikke et lite snev av humor utenfor...

Var mye rundt Kristopher Schau og broren Alexander når jeg var liten. Veldig ålreite typer :)

Asgeir Borgermoen blunka til meg fordi jeg ikke klarte å slutte og stirre :p Trodde jeg skulle dø litt på meg, for jeg trodde ikke han så meg der jeg satt i en bil :p

Kokke-Mona (hu med det rosa håret) er også dritkul! Masse humor :)

Har møtt og pratet med Gaute Ormåsen som er en hyggelig fyr. Har vært "forelsket" i han siden idol (flau) :P

Har også møtt Christian Ingebrigtsen fra A1. :)

Diverse idrettsutøvere før de ble kjekt da (gikk på vgs med dem) er vel dem jeg har pratet med. Ellers har jeg sett men ikke pratet med (som jeg kommer på)
Prinsesse Martha Louise
Morten Harket
Div skuespillere fra tv serien de 7 søstre som gikk for mange år siden
Kjell Magne Bondevik
Div lokale kjendiser:-)

Møtt Lars vaular men det var ikke så spesielt og møtt både Vegard og Bård ylvisåker. Vegard var mest hyggelig av dem

Krasjet nesten med Michael Gambon på gata i Dublin, men snakket ikke med ham. Da det gikk opp for meg hvem det var, så ble det for dumt å gå tilbake...

Traff på Åge Steen Nilsen i en musikkforretning. Snakket ikke mye med ham, men virket som en hyggelig kar:)

Ellers har det vært et par lokale kjendiser bare.

Meg og min mann var på Voss vind i desember (gave til min 30 års dag)
Vi hadde jenten vår med, som da var 8 mnd.
Kari Traa jobber jo der, så hun passet like gjerne på lille snupp mens vi fikk oss en fantastisk opplevelse. (vi kunne se de hele tiden, og en av oss hadde såklart avbrutt hvis det ikke hadde gått bra med hun)
Kari Traa var utrolig smilende og blid, flott dame! Og det må sies at jenten var skeptisk til folk rundt denne tiden, men hun koste seg med med Kari!

Flere. Slått i en trall med Tor Milde i heisen, snublet inn samme heis med Mira Craig og ledd, slått i en trall med Kurt, Alejandro og han trønderen på et kjøpesenter. Krasjet med puppene til Baywatch eksen til Espen Lind (hennes feil forøvrig og hun ble sur), Bjørn Eidsvåg rygget på bilen til eksen min da vi akkurat hadde parkert, sittet i Kirken å sunget med Maria Mena en påske, sunget i kor med flere av gutta i Violet road, er venninne med en tidligere glam modell. En tidligere kompis og gammel flamme hsr vært rockestjerne og turnert i Europa og Amerika i mange år.
Og Asbjørn, sjefen over alle sjefer og Silje Stang var en av de første til å få vite at jeg var gravid med eldste. Jeg har kjørt bil med Martin Schanke som barn. Men den morsomste må ha vært da Odd Nordstoga kjørte rett i meg med tom lilla Brio barnevogn i 2009. Haha. Null kontroll! Mange flere hendelser, men de er jo bare folk som alle andre. :)

Flere. Slått i en trall med Tor Milde i heisen, snublet inn samme heis med Mira Craig og ledd, slått i en trall med Kurt, Alejandro og han trønderen på et kjøpesenter. Krasjet med puppene til Baywatch eksen til Espen Lind (hennes feil forøvrig og hun ble sur), Bjørn Eidsvåg rygget på bilen til eksen min da vi akkurat hadde parkert, sittet i Kirken å sunget med Maria Mena en påske, sunget i kor med flere av gutta i Violet road, er venninne med en tidligere glam modell. En tidligere kompis og gammel flamme hsr vært rockestjerne og turnert i Europa og Amerika i mange år.
Og Asbjørn, sjefen over alle sjefer og Silje Stang var en av de første til å få vite at jeg var gravid med eldste. Jeg har kjørt bil med Martin Schanke som barn. Men den morsomste må ha vært da Odd Nordstoga kjørte rett i meg med tom lilla Brio barnevogn i 2009. Haha. Null kontroll! Mange flere hendelser, men de er jo bare folk som alle andre. :)
Haha hvordan har du klart å snuble borti så mange kjendiser? :p lo godt av den siste

Har møtt mange fotballspillere og idrettsutøvere, Bjarne Brøndbo, Jenny Jensen (var lita og ville overraske morfar med autografen hennes i bursdagsgave:p), Frode Alnæs, Åge Aleksandersen, Anne B. Ragde, Mira Craig med skikkelig divanykker på et fly en gang, Anette Hoff sto foran meg i køa på kinoen i Trondheim av alle plasser, ble stirra på av Kurt Nilsen og stirra tilbake (vi sto sånn i noe som føltes som en evighet), har løpt inn i Tore Strømøy to ganger (begge gangene på turnstevner og blitt intervjuet av Are Sende Osen på gata hele to ganger:p
Tror egentlig jeg er "kjendisblind", for jeg kjenner dem aldri igjen før noen spør meg "er du klar over hvem det der var!?";)

Haha hvordan har du klart å snuble borti så mange kjendiser? :p lo godt av den siste
Jeg ler og av den. :D Men jeg kan love at jeg lo ikke da. :p skrev feil år. Var i 2008 rett før jeg fikk min første. Sikkert derfor jeg husker det så godt.

Mange møtte jeg gjennom min tidligere jobb som delte adresse med P4. Det var daglig kjentfolk der :)

Har møtt mange! Bjarne Brøndbo er favoritten, han har jeg lagd mat til mange ganger, og han er alltid blid og hyggelig :-)
Ellers, de jeg kan komme på i farta er; Henning Solberg, Åge fra WigWam, Petter Northug, Tore Johansen, Mini Jakobsen osv. Har jo også sett flere rundt omkring, men synes ikke det teller hvis man ikke har snakket med de :-)

Har også vært på fest hos Mini Jacobsen, og Maria Mena har vært hjemme hos meg i tenårene. Plutselig husket jeg flere :D

Jeg har hilst på noen, men aldri snakket skikkelig med noen av de.
Backstreet Boys, DDE, Tore Johansen (han i The Julekalender), gruppa Soda (jeg er gammel :p ), noen fotballspillere og det var de jeg kom på akkurat nå, selv om jeg vet det er flere, for ene musikkbutikken i nærheten brukte å ha sånn meet and greet titt og ofte.

Det er mange kjendiser jeg kunne tenkt meg å spist middag med av forskjellige grunner, noen kunne jeg tenkt meg å diskutere verdens problemer med, noen kunne jeg tenkt meg å diskutere eller snakke om barneoppdragelse med og noen kunne jeg bare rett og slett tenkt meg å tatt en skikkelig fest sammen med :p
Åh Soda <3

Back
Topp