Har du møtt en kjendis?

Jeg møtte en fra honnigsvågrevyen i heisen på et hotell, han klarte å gi meg latterkick på bare tre etasjer :p
Holdt også på å kjøre på en med handlevogn på obs en gang, klarer ikke komme på hva han heter, men han er med i bl.a. Kill bulljo.
Alejandro Fuentes var dritsfull og skikkelig ekkel etter en konsert, ba meg om tyggis før han ramlet ombord i en båt sammen med Sandra Lyng Haugen, mange år siden.

Er usikker på hva som går under kjendis da, og kom ikke på flere nå :p

Dronning Sonja!? Oi hvordan? Jeg er fan av kongehuset:rolleyes:

Hun var på en tilsetning her i byen for noen år siden, hun skulle holde foredrag om innvandrerkvinner og mat/hage/dyrking. Vi var invitert (min mormors gamle arbeidsplass).
Egentlig fikk ingen treffe henne etter tilsetningen, men jeg, sleip som jeg er, fant ut hvem som skulle følge henne til bilen sin og spurte om det var mulig for meg og datteren min å overlevere en tegning til henne. Vi fikk 5 min.. Ble litt kaotisk for all presse som var tilstede skulle få med seg dette og interjuve oss etterpå. Som om det var en kjempebig deal lissom. R ville bare gi Dronningen en tegning :) Det var det :)

Fnis... Jeg vet ikke hvem halvparten av disse kjendisene i denne tråden er en gang:p Sykt dårlig på å følge med! Googler som en Gud nå, og får en og annen åpenbaring :p

En av ungguttene på Odd var sammen med venninnen min. Han tok den "vet du ikke hvem jeg er" på meg på fest en gang. Nei, det vet jeg faktisk ikke:p
Haha må le, jeg hadde sikkert fått et høyt latterutbrudd hvis noen hadde spurt meg om det, for jeg klarer sjelden å henge med på hvem som er kjent :p tenker han var litt høy på pæra når han sier sånt :p

Haha må le, jeg hadde sikkert fått et høyt latterutbrudd hvis noen hadde spurt meg om det, for jeg klarer sjelden å henge med på hvem som er kjent :p tenker han var litt høy på pæra når han sier sånt :p
Haha litt høy på det ene og det andre tenker jeg. Han dumpet venninna mi med unnskyldningen at han hadde så mange fans nå. Ble så vanskelig liksom :rolleyes: Når han spurte om jeg ikke visste hvem han var og han sa han var fotballspiller (på den tiden for Godset) sa jeg bare "åååå så du løper etter en ball for a living, så givende!" Det var ment som en spøk, men den ble ikke godt mottatt :rolleyes:

Hun var på en tilsetning her i byen for noen år siden, hun skulle holde foredrag om innvandrerkvinner og mat/hage/dyrking. Vi var invitert (min mormors gamle arbeidsplass).
Egentlig fikk ingen treffe henne etter tilsetningen, men jeg, sleip som jeg er, fant ut hvem som skulle følge henne til bilen sin og spurte om det var mulig for meg og datteren min å overlevere en tegning til henne. Vi fikk 5 min.. Ble litt kaotisk for all presse som var tilstede skulle få med seg dette og interjuve oss etterpå. Som om det var en kjempebig deal lissom. R ville bare gi Dronningen en tegning :) Det var det :)
Så gøy da! Det er sånt datteren din vil huske for alltid tenker jeg:-)

Jeg møtte en fra honnigsvågrevyen i heisen på et hotell, han klarte å gi meg latterkick på bare tre etasjer :p
Holdt også på å kjøre på en med handlevogn på obs en gang, klarer ikke komme på hva han heter, men han er med i bl.a. Kill bulljo.
Alejandro Fuentes var dritsfull og skikkelig ekkel etter en konsert, ba meg om tyggis før han ramlet ombord i en båt sammen med Sandra Lyng Haugen, mange år siden.

Er usikker på hva som går under kjendis da, og kom ikke på flere nå :p
Altså, mitt inntrykk er at du er kjendis om du har en blogg, har vært med på et realityprogram eller har gitt ut ei bok:P Se og Hør avler opp kjendiser liksom:P

Høy heler i dyreparken hørtes praktisk ut! Det er faktisk morsomt! Haha!

Dronning Sonja!? Oi hvordan? Jeg er fan av kongehuset:rolleyes:

Haha! Så moro når de trekker det "vet du hvem jeg er" kortet. Da har det gått for langt. Jeg hadde en lenger samtale med han ene designeren i moods of norway på byen en gang, og jeg spurte hva han drev med og han bare "jeg designer klær, du har helt sikkert klærne mine i skapet ditt." Eh OK. :P

Hallo! Eivind?! Da hadde jeg besvimt! Hvordan gikk det og er han like søt som på TV? Syns han virker så hjertegod :-)
Ja, han smilte mye og var hyggelig han :) Glad jeg kun serverte han og ikke laget maten.... Ble skikkelig kløne haha. Digger han skikkelig :D

Ja, han smilte mye og var hyggelig han :) Glad jeg kun serverte han og ikke laget maten.... Ble skikkelig kløne haha. Digger han skikkelig :D
Jeg hadde garantert søla eller noe. Er så klønete! Haha! Måtte du fortelle om vinene?:P

Haha litt høy på det ene og det andre tenker jeg. Han dumpet venninna mi med unnskyldningen at han hadde så mange fans nå. Ble så vanskelig liksom :rolleyes: Når han spurte om jeg ikke visste hvem han var og han sa han var fotballspiller (på den tiden for Godset) sa jeg bare "åååå så du løper etter en ball for a living, så givende!" Det var ment som en spøk, men den ble ikke godt mottatt :rolleyes:

Så gøy da! Det er sånt datteren din vil huske for alltid tenker jeg:)
Jeg fant jeg fant... 181267_10151670791091271_1779896926_n.jpg

Er nabo med en fotballspiller.
Møtt masse fotballspillere
Steven van zandt ( han i Lillyhammer )
Stevie Wonder
Martha og Ari

Møtte masse kjendiser da jeg jobba på Gardermoen, og mange av de var noen reale " rasshøl" og brukte kjendisstatusen sin for å få det som de ville.

Møtte på Hellstrøm da også. Men snakka ikke med han. Han parkerte 1 meter i fra meg og dumpa av ei dame og råkjørte ut igjen. Jeg må innrømme jeg hadde null interesse av å snakke med han heller :p

Traff også Kristoffer Joner på flybussen. Men plaga ei heller han. Han satt og gjemte seg bort under lue og skjerf, så selv som jeg er stor fan av han, så det liksom ut som han ville være i fred.

Altså, mitt inntrykk er at du er kjendis om du har en blogg, har vært med på et realityprogram eller har gitt ut ei bok:p Se og Hør avler opp kjendiser liksom:p
Haha ja det er vel det som gjelder nå :p

Ylvis, Kathrine Sørland, Liv Grete Skjelbreid, Kari Traa blant anna.

Og i 1998 var eg ein fnisete 16-åring som stod utenfor gjerdet på Brann Stadion og såg David Beckham. Sa hei og spurde om han kunne smile for kamera.
Han svarte fint hei tilbake, og satt opp et ordentlig smil for storforelska meg.
Eg fikk et veldig fint bildet av gjerdet og ein skygge i bakgrunnen... :arghh::p

Haha, jeg mener sånt litt seriøst, jeg. :rolleyes: Jobben din er å drive med barnelek, og du er overbetalt i tillegg... :P

Back
Topp