Har du lyst på denne?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Denne sjokoladefondanten hadde forsvunnet fra brettet i går uten at vi  merket det, og ble oppdaget i kveld når sambo skulle forvarme ovnen til hornsteking. Luktet så svidd, så jeg skulle se om det lå noe matrester i bunnen av ovnen el. I stedet fant jeg denne på rista som sto i ovnen. [8D]

Any takers?

Neitakk!

Men fy søren så lyst jeg fikk på sjokoladefondant [&o]

Hehe da sku du sett de bollene mamma sku lage her en gang i sommer.. Vi satt ute og grilla og inne hadde mamma satt inn bollene uten at jeg og pappa visste det..

Og plutselig, etter at vi hadde spist og grilla og kost oss ute kom mamma leende ut med et brett køl svarte boller, harde som stein...... Hun hadde heeeelt glemt de så de hadde stått inni ovnen i nesten 50 minutter.. Ikke akkurat fristende de heller.. hehe[8D]

ORIGINAL: nurkeklar

Hehe da sku du sett de bollene mamma sku lage her en gang i sommer.. Vi satt ute og grilla og inne hadde mamma satt inn bollene uten at jeg og pappa visste det..

Og plutselig, etter at vi hadde spist og grilla og kost oss ute kom mamma leende ut med et brett køl svarte boller, harde som stein...... Hun hadde heeeelt glemt de så de hadde stått inni ovnen i nesten 50 minutter.. Ikke akkurat fristende de heller.. hehe[8D]

Hihi, de kunne man sikkert steinet folk med. [8D]

Hehe, en jeg kjenner kom hjem stupfull fra byen og satte en grandis i ovnen og sovna [&:][8D]

Så mer ut som en stein enn pizza [:D]

ORIGINAL: Mesaana

Hehe, en jeg kjenner kom hjem stupfull fra byen og satte en grandis i ovnen og sovna [&:][8D]

Min eks samboer gjorde det... TO ganger!!! Hele jævla huset måtte vaskes ned. Gardinene måtte vaskes, pynteputene til sofaen. Dynene, håndduker. ALT av klær...
Ble litt forbanna kan du si...

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: nurkeklar

Hihi, de kunne man sikkert steinet folk med. [8D]

Hehe ja det var ikke langt unna!!! [8D]

ORIGINAL: tuppamaara

ORIGINAL: Mesaana

Min eks samboer gjorde det... TO ganger!!! Hele jævla huset måtte vaskes ned. Gardinene måtte vaskes, pynteputene til sofaen. Dynene, håndduker. ALT av klær...
Ble litt forbanna kan du si...

Sånt er jo litt farlig da. Det kan vel ta fyr om det står for lenge på?

tenker litt på det i forbindelse med disse rare matreglene som er kommet i storbyen, om at man ikke får selge mat om natta for å hindre slossing. Det gjør vel sikkert at en del havner på legevakta med brannskader eller kutt fordi de skal lage seg nattmat i fylla når de kommer hjem. [8|]

Hehe.. Mmm..! [:D][:D][:D]

Kan godt sende den i posten om noen tar den. [:D][:D]

Back
Topp