Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er litt delt på det. Men har flere venniner som gjerne ønsker å stelle i stand så får se. Utmattet og kvalmen og oppkasten gjør meg sengeliggende stortsett, så det er vel energi som er det største hinder her..
Har forstått på venninner st de ønsker å arrangere shower!
Jeg er den første i «min» gjeng som får barn, og er ikke vandt til babyshower, men syns jo det virker kjempe koselig [emoji23][emoji7]
Har kjempe lyst på babyshower, men har ikkje den heilt store nære omgangskretsen her vi bur, så ha igrunn mine tvil på at det skjer
Eg elska sånn overraskelse ting for andre men aldri opplevd det sjølv
Jeg er andregangs. Ikke babyshower første gang, så da tenker jeg at det garantert ikke blir noe denne gangen [emoji4] Det går helt fint. Jeg er så usosial for tiden, og har venner spredt i ulike "gjenger". Men håper noen har lyst til å komme på besøk etter fødsel. Jeg får vel ta igjen litt sosialt initiativ nå når formen kommer seg litt [emoji4]
Har egentlig ikke noe spesielt ønske om dette. Liker ikke oppstuss og kommentarer om magen og alles fødselsopplevelser mm. Hyggeligere om folk vil komme etterpå og holde babyen. Hyggeligere for dem også tenker jeg.