Har du lyst på babyshower?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Håper du at noen trommer sammen en babyshower for deg? Hvem håper du kommer - familie, nære venner eller "hvem som helst"? :) Når håper du å få den - og tror du at det blir? :)

Ja. Ikke fordi jeg er opptatt av å ha det, gaver el, men for at det viser at de jeg har rundt meg gjerne ønsker å gjøre noe fint :Heartred at nære venner er der er det som varmer mest. Det er jo ikke verken opp til meg å invitere eller avgjøre noe som helst, så man vet jo aldri hvem som dukker opp. Mine 4-5 nærmeste venner er det som hadde vært mest stas. Alle andre hadde vært en bonus. Det være seg venner jeg ikke har fult så mye kontakt med eller familie. Hadde nok stussa litt om feks arbeidskolleger jeg ikke lengre har kontakt med etc hadde vært der da :p

Nei. Jeg har sagt ganske klart fra til folk rundt meg at jeg ikke ønsker noen babyshower arrangert for meg. Blir derfor noget overrasket hvis dette likevel blir noe av. Vi har ikke noe tradisjon for dette i kretsen rundt meg.

Har ingen forventning rundt dette. Fikk ikke i første svangerskap, så da blir det vel neppe noe denne gangen heller [emoji28]

Nei, jeg har ikke noe ønske om å ha det. Men en koselig middag ute med venninner hadde vært hyggelig før den lille kommer til verden:happy:

Nei, vil heller ha venner/familie som kommer etter fødselen og hjelper med små oppgaver. Kanskje har med litt mat.
Driver å planlegger å lage maaasse middager før fødsel som kan fryses sånn at vi slipper unna enkelt i de første ukene etter babyen kommer :)

Jeg vil veldig gjerne ha babyshower, men har dessverre ikke særlig med venninner. De jeg har bor langt unna, så det blir neppe noen babyshower på meg.

Har absolutt ikke lyst til at noen skal komme innom etter fødselen. Jeg er en litt privat person, ikke så glad i besøk. Vi har planer om å fylle fryseren de neste månedene med mat som kan lages med en hånd, så trenger ingenting fra andre [emoji14]

Men kanskje vi kan ha en felles babyshower, så kan litt kompiser av begge to pluss kjærester komme.

Regner med at det ikke blir noe av :) har ingen som eventuelt kunne stelt i stand for meg. Det er helt greit at det ikke blir noe. Har skjønt etterhvert at det er like normalt og ikke ha babyshower.

Fikk ikke sist, får sikkert ikke nå heller og det er helt ok. :-)

Blir veldig glad om noen gjør det, men tar det ikke som en selvfølge. Men hvis noen finner ut at de skal lage håper de tenker på meg og ikke inviterer hvem som helst. Vært koselig med bare de nærmeste :)

Ble «lovet» det sist av min daværende bestevenninne. Skjedde ingen ting.

Jeg har heller ingen forhåpninger om noe sånt nå, men mistenker min bestevenninne vil ordne «noe». Jente kveld eller noe. Men overhode ingen forhåpninger.. gjør hun det så er der bare koselig.

Meh. Tar heller imot hjelp og bakst etter fødsel [emoji851]

Var koselig da jeg fikk babyshower med nr 1 selv om de som fikset det ikke inviterte med bestevenninnene mine. Fikk ikke med nr 2 med unnskyldningen at jeg hadde termin midt i ferien (juli). Tviler jeg får denne gangen heller da de jeg evt håper evt ville tatt seg bryet med å fikset noe slik enten ikke bor her eller ikke er vant med det selv

Håper og tror at det ikke blir noen, men blir vel barselgrøt i etterkant regner jeg med

Fikk med første, og ble veldig overraska. Hadde sagt ganske tydelig at jeg synes konseptet var «teit» :p
Kom en stor gjeng og jeg ble selvsagt veldig rørt!
Føler meg på en måte ferdig med babyshower nå. De morsomme og fine gavene til nr 1 kan jo stort sett brukes til nr 2 og. Men ser ikke bort fra at de nærmeste venninnene finner på noe koselig.

Nei, jeg har ikke lyst på babyshower. Liker ikke sånne adopterte amerikanske skikker [emoji23][emoji85] Det er heller ikke vanlig i vår krets [emoji6]

Jeg elsker at mannen er amerikansk, for da må jeg like sånne adopterte amerikanske skikker [emoji16] Bare litt synd jeg ikke har noen venner å invitere [emoji23]
Hihi, du får sette mannen på saken! [emoji106][emoji23]

Back
Topp