M
Moderator Steffen
Guest
Håper du at noen trommer sammen en babyshower for deg? Hvem håper du kommer - familie, nære venner eller "hvem som helst"?
Når håper du å få den - og tror du at det blir? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
at nære venner er der er det som varmer mest. Det er jo ikke verken opp til meg å invitere eller avgjøre noe som helst, så man vet jo aldri hvem som dukker opp. Mine 4-5 nærmeste venner er det som hadde vært mest stas. Alle andre hadde vært en bonus. Det være seg venner jeg ikke har fult så mye kontakt med eller familie. Hadde nok stussa litt om feks arbeidskolleger jeg ikke lengre har kontakt med etc hadde vært der da Nei, jeg har ikke lyst på babyshower. Liker ikke sånne adopterte amerikanske skikker [emoji23][emoji85] Det er heller ikke vanlig i vår krets [emoji6]
Hihi, du får sette mannen på saken! [emoji106][emoji23]Jeg elsker at mannen er amerikansk, for da må jeg like sånne adopterte amerikanske skikker [emoji16] Bare litt synd jeg ikke har noen venner å invitere [emoji23]