Har du lyst på babyshower?

M

Moderator Camilla

Guest
Babyshower er i vinden som aldri før, men er det noe du ønsker?
Noen vil kanskje ikke ha det mens andre synes det er veldig stas.

Hva tenker dere, stas eller mas? :)
 
Ellers takk, synes det er en tradisjon som passer bedre for Instagram-generasjonen :)
 
Ga streng beskjed forje svangerskap att jeg ikke ville ha det.. siden jeg ikke liker den typen oppmerksomhet, og ikke overraskelser heller for den saks skyld. Så der gikk jeg i månedsvis å var dritredd for att venninnegjengen skulle pønske ut noe.. var ikke på besøk hos noen ,takket nei til alle innbydelser og holdt meg hjemme. Å plutselig kom det kjørende ørtogførti biler en sen kveld i uke noen og 30,der jeg nok engang hadde takket nei til en innbydelse om å spise god mat. Jeg skjønte lunta med en gang å kjeftet gubben huden full, siden jeg hadde det på følelsen og ikke var intressert. Men jeg må si att det var sannelig en hyggelig opplevelse:) jentene sa bare fint "god kveld" "takk for sist" osv mens de dekket på spisebordet med alskens deilige retter og søtsaker av alle varianter,hentet kopper å kar å fixet alt. Helt alminnelig uten noe pinlig stillhet eller ropende "SURPRICE"!! :) det var sååå koselig:D En herlig stund med 14 høner , en nyfødt og gubben:) å fantastiske presanger:)
 
Jeg kunne tenkt meg en slik kveld du over meg nevner :happy: Hater overraskelser, syns det er ubehagelig og blir sykt klein. Men jeg vil absolutt ha en koselig kveld med venninnene mine og god mat, og masse babysnakk :hilarious: Får ikke nok babysnakk!!
 
Her får jeg det sikkert uansett[emoji28] sikkert koselig
 
Jeg tror jeg får en etterhvert, da den kommende "tante-tittelen" er veldig etterlengtet. Jeg har akkurat arrangert to babyshowere for to venninner, så føler det er noe som kommer.

Men jeg blir ikke skuffet om det ikke skjer, for i utgangspunktet kunne jeg ønske de heller donerer/gir gaver til trengende på prematuravdeling, krisesenter ol :) Dette er et ønske alle vet om også :D
 
Nei, nei, nei ... :stop: Vil ikke ha babyshower! Har gitt klar beskjed om det til venninner/mine nærmeste/søster og mannen, men jeg antar sistnevnte ikke vil ha noe å si i så måte ... søsteren min sier jeg ikke har bestemmelsesrett, så jeg stålsetter meg for det som trolig kommer ...:bored: Synes jeg er for gammel til sånt, rett og slett. I min "generasjon", da jeg fikk de eldste ungene, var ikke babyshower vanlig (nå høres jeg urgammel ut, men ... :hilarious::hilarious::hilarious: ). Vil ikke ha den slags oppmerksomhet.
 
Nei takk, det vil jeg absolutt ikke ha. [emoji849] Vet ikke helt hvorfor, men føler det blir for mye oppmerksomhet og kleint.
 
Jeg har ikke hatt på de tre andre, men nå tenker jeg at det kunne vært kjekt :) Så håper egentlig det!
 
Nei, ikke hatt det med de 3 andre og ønsker ikke det denne gangen heller[emoji4]
 
Ingen som lagde det til meg når jeg fikk barn i 2011, skulle virkelig ønske noen lagde babyshower til meg nå, men tviler, har flest guttevenner, føler babyshower er litt dameting å lage
 
Jeg forventer absolutt ikke, men jeg vil veldig gjerne ha. :) Ikke nødvendigvis fordi baby får gaver, men fordi jeg vil gjerne samle venninner til god mat og snakk om alt mulig. Har vært i mange babyshowere og det har vært så koselig.

Men jeg har flyttet vekk fra alle venninnene mine og har flere forskjellige «venninnegrupper». Med første fikk jeg to små babyshowere av typen «enkel». Veldig koselig! Men de var liksom ikke sånn som alle de andre showerene jeg har vært i hvor det gjerne var masse deilig mat. (Jeg elsker mat! Hehe)

Som sagt forventer jeg ikke, da det er praktisk veldig vanskelig(!) å samle venninnene mine. Flere bor jo i flyavstand, men noen i en kjøretur unna. Jeg nøler ikke med å kjøre 2 timer til en babyshower for mine venninner, men mange syns det er veldig langt til meg da. Samme er det med vanlig besøk også. Kjipt, men sånn er det. :)
 
Jeg ble skikkelig overrasket med første. Da var det spennende og gøy! Men når jeg skulle ha andre følte jeg det var oppbrukt. Sa jeg absolutt ikke var interessert i noe overraskelse. Men mine venner ville gjerne gjøre noe for meg og lille, så de inviterte til reker. Alle hadde med gaver, men ingenting annet indikerte at det var et babyshower. Samme tenker jeg denne gangen. Føler litt "been there, done that". Men om de vil glede meg med god mat og gaver, er det koselig :)
 
Hadde vært koselig, men jeg tviler på at det blir noe :)
 
Jeg har rett og slett for få nære venner til noe slikt, så tror det hadde blitt litt mer stusselig enn kjekt. En påminnelse om at en ikke har nære venner igjen i byen, ingen av mine andre venninner er i samme «venneflokk».:dontknow

Vurderer derimot å heller kombinere guttungens bursdag med avsløring av kjønnet til den nye verdensborgeren. Alle tror vi ikke vet hvilket kjønn det blir, slik som sist. Men siden familie og venner kommer i barnebursdag så kan det være stas for storebror å avsløre kanskje. :)
 
I min venninnegjeng er dette veldig vanlig, så regner med jeg også får og gleder meg masse!!:D gleder meg mest til at vi alle sammles og spiser god mat osv, er ikke så alt for ofte vi alle treffes da vi bor litt spredt :) :Heartpink
 
Fikk med førstemann, så forventer overhodet ingen babyshower denne gang. Var veldig koselig, og ble UTROLIG overrasket da jeg ikke har mange venninner i nærmeste radius. Kunne egentlig tenkt meg «velkommen til verden»-feiring i stedet denne gangen[emoji16]
 
Synes det er en hyggelig greie, jeg. Spise mat med god venner, det er da fullstendig innafor :) Forventer ingenting, men blir veldig glad om noen tar seg bryet med å gjøre stas på lille <3 i magen
 
Back
Topp