Har du lyst på Babyshower?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Håper du at du får en babyshower når termindatoen nærmer seg litt mer? Hvem håper du i så fall dukker opp? :)

Går helt greit for meg og ikke få det :) Setter kanskje mere pris på besøk etterpå om alt har gått bra :hilarious: (nervøs førstegangs-gravid som syns det er litt «skummelt» og feire før babyen er født :))

Jeg har veldig lyst på babyshower. Alltid hyggelig og møte alle man er glad i. [emoji4]

Det hadde jo så klart vært veldig koselig. Nå ble dette holdt for meg da jeg gikk gravid for to år siden. Følte nok litt mere på håpet da enn nå :) men koselig hadde det vært :)

Fikk ikke sist, for da hadde nesten ingen av mine venner barn. Nå har nesten «alle» fått, så håper litt på det ja :)

Det hadde vært veldig hyggelig, men har egentlig ingen helt nære venninner, så ser liksom ikke helt for meg hvem som skulle arrangert det. Det måtte isåfall blitt jentene i familien, og det kan tenkes at de gjør det :) Men blir ikke skuffa hvis jeg ikke får babyshower heller.

Nei, det har eg ikkje så lyst på. Vil heller ha besøk etter at babyen er født:)

Hadde sist gang, så trenger ikke denne gang. Har ikke så mange venninner heller, og føler det understrekes litt når bare familie kommer.. blir selvfølgelig glad for det hvis de arrangerer det :)

Har egentlig ikke lyst på, er så styrete. [emoji28] Vil heller gå ut enkeltvis og få besøk etter fødselen.

Nei, det er det ingen tradisjon for i min krets, og vil ikke ha det. Synes det virker tullete.

Jeg håper ikke noen arrangerer, det er liksom ikke helt meg. Men tar gjerne i mot besøk av et par-tre venninner av gangen for å spise kake, liksom :D

Har ikke noen nære venner så da hadde det bare blitt familie. Så har ikke lyst på siden de heller kan besøke etter fødsel [emoji2]

Nei, jeg vil ikke ha. I forrige svangerskap gav jeg beskjed om at jeg ikke ville ha det til mine nærmeste. Jeg føler meg ikke trygg på at alt går bra før babyen er ute. Synes det er mye koseligere å få besøk etter fødselen:)

Det hadde vært hyggelig, men det går egentlig greit uten. Fikk med første, da var det mer viktig for meg.

Fikk for 2 år siden når storebror skulle komme, så tviler på at det blir noe denne gangen. Men kunne GJERNE tenkt meg at de hadde kommet etter lille er født[emoji5] Så håper på en måte det ikke blir noe denne gangen, men skal ikke nekte dem å komme hvis det først blir planlagt[emoji12]

Nei, det har jeg ikke lyst på. Føler og jeg er for gammel til det.. Vil heller ikke at folk skal føle press på å måtte kjøpe noe til både babyshower og etter babyen er født.

Back
Topp