Har du lyst på baby shower?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Skal få det & ønsker det og. Gøye leker med å gjette termindato, vekt osv , og god mat med venner/familie. Høyres kjempe koselig ut.

Ja, hadde det sist og det var så koselig. [emoji7] Arrangert det for to venninner også [emoji1][emoji178]

Nei absolutt ikke.

Svigerinnen min maser fælt på meg om ikke hun får arrangere, men jeg kjenner at jeg ikke har lyst i det hele tatt.. jeg liker ikke å være i sentrum av oppmerksomheten, og liker ikke f.eks å feire bursdag heller. Helt greit å feire med mannen[emoji4] sist fikk jeg en minibabyshower med en venninne som ikke hadde invitert noen, men pyntet og hadde masse gaver til baby. Det var helt perfekt for meg[emoji173]️

Sist var det veldig koselig og motiverende mot slutten,da jeg ellers ikke kom såå mye ut å møtte venninner pga bekkenet...ønsker det,men har selv flyttet til utlandet og er ikke såå ofte i Norge(så forventer ikke de rekker arrangere noe):p

Nei, ellers takk. Jeg er introvert, sær og fjerdegangs, så det har jeg verken ønske om eller behov for. :knegg:

Nei. Hadde ikke behov med nr 1, ikke med nr 2 så da melder ikke det store behovet seg nå med nr 3.

Hadde vært kjempekoselig om jeg fikk, men har igrunn ikke så mange som det føles naturlig at kommer. Det er to venninner jeg føler er nære nok (hun ene bor i Nederland men er hjemme av og til), og stesøstrene mine, søstern min og mamma. Men det er mer enn nok, så en kan jo håpe at

Set hadde vært koselig :) men har ikke nok nære venninner til at jeg tror at det blir

Må innrømme at jeg har veldig lyst på Trodde ikke det, men nå er det godt mulig dette blir de to første og siste barna på meg, så da vil jeg jo ha hele pakka. Usikker på om det blir, da. Bor 3 t kjøretur unna de næreste venninnene mine, og tror ikke de jeg har i nærheten av hjemmet føler at det er naturlig å arrangere for meg. Lov å håpe, så får jeg prøve å ikke bli skuffet om det ikke blir.

Blei overraska sist, og det var kjempe koselig! :) Hadde vært veldig hyggelig å bli overraska denne gangen også, men vi får se ;)

Ble overraska med babyshower sist med noen få venninner, veldig koselig! Det var mannen som hadde blitt spurt om hvem det var naturlig å invitere, og han glemte de fleste (merkelig nok [emoji23]), så denne gangen tenkte jeg faktisk å si at jeg VIL ha enda en gang, haha, og hvem som er naturlig å invitere [emoji28] Men blir gjerne overraska med når det skal være, da [emoji4] Koselig anledning til å samles venninner, tenker jeg. Men lekene og sånn kan vi gjerne styre unna [emoji85]

Back
Topp