Har du lyd på mobilen om natten?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har mobilen på lydløs, men kjenner på at jeg burde ha ringelyd på.. Hvis noen ringer om natten er det noe alvorlig. Men lyden fra facebook og fb messenger er koblet mot ringetonene og ikke varseltonen, og jeg gidder ikke å ha de lydene gjennom hele natten. Så da blir det lydløs med bismak.

Nei, har den på helt lydløs (heller ikke vibrasjon). Trenger sårt de få timene med søvn jeg kan få. Sjekker alltid telefonen med én gang jeg står opp, så det skal nok gå bra uansett.

Lydløs, kun fått en viktig telefon på natten på mine 26 år, og det kunne helt ærlig ventet til dagen etterpå, var ikke noe jeg kunne gjort med situasjonen heller.
Når ei venninne var nærme termin, og vi kanskje skulle passe på gutten hennes så hadde vi på lyd men skrudde da av wifi og mobildata ;-)

Setter på lydløs, hender det kommer meldinger på natta - greit å ikke bli vekket. :)

Har på lydløs stortsett hele døgnet :)

Bruker Ikke forstyrr-funksjonen på iPhone. Helt genialt! Den skrur seg på automatisk og slår seg av automatisk. Da får jeg kun anrop inn, ikke app-lyder. Kan også stille den inn til å være lydløs første gang det ringer, for å så ha lyd på dersom samme Nr ringer med én gang etter første gang. :)

Jeg har bare ringelyden på til vanlig så gidder ikke gjøre noe med det på natta. Sjelden noen ringer meg uansett :P men kan godt sette den på lydløs så lenge ungene er hjemme, er de ikke her har jeg lyden på og med meg hele tiden.

Har på lyd, men har ikke lyd på fb-varsler osv:)

Lydløs, men ringelyd på noen nr (favoritter som det heter på iphone)..

Som regel lydløs, men med vibrering.. Hvis ungene sover borte eller mannen er ute/borte er den på:)

Jeg har mobilen på lydløs, men kjenner på at jeg burde ha ringelyd på.. Hvis noen ringer om natten er det noe alvorlig. Men lyden fra facebook og fb messenger er koblet mot ringetonene og ikke varseltonen, og jeg gidder ikke å ha de lydene gjennom hele natten. Så da blir det lydløs med bismak.
Har på "kun prioriterte forstyrrelser". Så den gir bare fra seg lyd, når et utvalg av mennesker jeg har valgt ringer.

På min mobil kan jeg skru på en funksjon som gjør at jeg kun får meldinger fra facebook mm. når jeg bruker mobilen. Er skjermen svart er det stille. Men jeg bruker lydløs om natten selv, våkner av vibrering om det skulle være noe.

Har på "ikke forstyrr". Tlf slår seg automatisk på lydløs kl 00.00 og står på lydløs til kl 12.00. De som står oppført som favoritter kan ringe meg, som mamma, pappa, samboeren, søsteren min osv. Ellers er det helt stille fra andre, Facebook og andre apper :)

Før hadde jeg alltid av både vibrering og lyd, men så ble Android oppdatert, og jeg kan ikke skru av begge deler.... Derfor er det nå kun vibrering om natta.

Back
Topp