Har du "lommebok-deksel" på mobilen?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det har jeg.

Da har jeg alltid kort og førerkort med meg, og mobilen knuser ikke så lett.

Men, jeg må ta den utav for å ta gode bilder, bruker den blitz blir bildene ellers rosa (rosa deksel) og telefonen er merkbart tykkere og mer klumsete å holde, med den delen som vanligvis ligger over glasset og sånn.

Men om jeg ikke har det, så riper jeg vel glasset på et blunk? Og har stadig glemt førerkort og bankkort?

Hva gjør dere?

Nei har ikke sånt deksel. Men har et som dekker både fremside og bakside på telefonen.
Jeg ser for meg at deksler uten disse lommene i lokket gir tynnere mobil?

Mitt deksel har også hull på baksiden sånn at kameraet funker uten å ta ut mobilen.

Ikke vanlig deksel eller lommebok deksel.
Synes tlf blir for stor og klumpete og er bare i veien :p

Ja har et sånt :) Fungerer fint til bilder også.

Nei har ikke sånt deksel. Men har et som dekker både fremside og bakside på telefonen.
Jeg ser for meg at deksler uten disse lommene i lokket gir tynnere mobil?

Mitt deksel har også hull på baksiden sånn at kameraet funker uten å ta ut mobilen.

Det er hull, men det blir et rosa skjær på om det brukes blitz

Deksel som du bretter rundt mobilen, men utrn lomme til kort? Altså alle ulempene, men bare ene fordelen?

Ja, det gir nok tynnere mobil. Men den er ikke plagsomt tykk, det er mer det at den ER der den dingsen når jeg ligger i senga med mobilen. Men da har jeg i det minste med meg det jeg trenger

Dere som ikke har deksel

1: blir ikke glasset lett ripet?
2: hvordan husker du da alltid kort og sånn?

Ja, jeg vet. Jeg hadde ikke deksel før i tiden og jeg hadde lommebok da. Men nå har jeg altså hatt det på denne telefonen siden des 15 så jeg er så vant til det

Hadde det før, men ble dritlei. Har nå kun ekstra glass på skjermen. Kort og førerkort er i lommeboka, har fortsatt ikke glemt den.

Hadde det før, men ble dritlei. Har nå kun ekstra glass på skjermen. Kort og førerkort er i lommeboka, har fortsatt ikke glemt den.
Jeg er en svime uten like føler jeg. Er det ikke fast i noe vesentlig, så ligger det igjen.

Men ekstra glass har jeg hatt før ja.

Jeg er en svime uten like føler jeg. Er det ikke fast i noe vesentlig, så ligger det igjen.
Jeg glemte lommeboka en gang i forrige svangerskap, og fant det ut i kassa etter ukeshandling. Det var så pinlig at etter det har jeg trippelsjekket at alt er med, alltid. :D

Dere som ikke har deksel

Ja, jeg vet. Jeg hadde ikke deksel før i tiden og jeg hadde lommebok da. Men nå har jeg altså hatt det på denne telefonen siden des 15 så jeg er så vant til det
Har ekstra glass på, men synes ikke det blir mye riper.
Har kortholder med førerkort og bankkort. Legger det alltid på kommmoden i gangen, sammen med nøkler og det er ikke mange gangene jeg har glemt noe hjemme

Nei, ikke nå. Jeg har hatt tidligere (men hadde aldri bankkort o.l i den) og det var ikke noe problem å ta bilder.

Telefonen er ikke ripete i det hele tatt men risikoen for at skjermen knuser er jo større.

Jeg kom meg aldri ut av ammetåka er jeg redd. Yngste er passert to år, men hukommelsen er ikke det den engang var.

Men om jeg begynner å bruke veske igjen. En liten veske til mobil og lommebok....

Jeg bruker ei stelleveske nå egentlig, deri får jeg pc'n om den må bli med hjem, der er god plass til matpakke, og inneholder bind truse og våtservietter i tilfelle jeg får mens (begynt å håpe den ikke kommer nå da. Har hormonspiral og ikke sett noe til den enda, jentungen er som sagt passert to år) papir og notater og rusk oh rot og alt mulig .Men den har jeg selvsagt ikke med meg på butikken eller korpsøvelse med guttungen.

Dere som ikke har deksel

Lommeboka ligger i veska som alltid er med. Om jeg en sjelden gang ikke tar med veska tar jeg med lommeboken. Jeg har aldri noensinne glemt den.

Har ekstra glass på, men synes ikke det blir mye riper.
Har kortholder med førerkort og bankkort. Legger det alltid på kommmoden i gangen, sammen med nøkler og det er ikke mange gangene jeg har glemt noe hjemme

Mannen har kortholder, og mobil med eller uten ekstra glass men i alle fall ikke deksel .

Jeg burde jo kunne ha det.

Lommeboka ligger i veska som alltid er med. Om jeg en sjelden gang ikke tar med veska tar jeg med lommeboken. Jeg har aldri noensinne glemt den.
Jeg har ikke brukt veske sånn fast på.... Veldig veldig mange år

Back
Topp