Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har den klar, mangler bare inntektsskjema fra arbeidsgiver, så skal jeg sende den inn :)*trinemor* skrev:
Noen som vet om det kan ettersendes? Synes jo det begynner å bli på tide å sende inn papirenen nå, men vil ikke mase altfor mye på sjefen :)
Har den klar, mangler bare inntektsskjema fra arbeidsgiver, så skal jeg sende den inn :)*trinemor* skrev:
Noen som vet om det kan ettersendes? Synes jo det begynner å bli på tide å sende inn papirenen nå, men vil ikke mase altfor mye på sjefen :)
Syrine skrev:
Du behøver ikke å sende inn inntektsskjemaet, det kan arbeidsgiver sende selv direkte til Nav.
Ingen av alternativene passet på meg, jeg har ikke gjort det, men det er ikke fordi jeg har glømt det. Har bare ikke giddi ennå, det haster ikke. Selv om man kan søke fra uke 26, så betyr ikke det at man MÅ søke i uke 26 ;-) Får utbetalt fra jobben, og de får refundert fra Nav, så har god tid på meg. Etter erfaring er det bare de uheldige som opplever at søknaden ikke er ferdig til man skal ha penger, de fleste får den innvilget etter noen få uker.