Har du lest de nye vilkårene for snapchat???

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg får ikke brukt min, før jeg har oppdatert nå..

Men før jeg får tilgang må jeg også godkjenne de nye vilkårene.

Jeg vet ikke om jeg er så fornøyd med at snapchat kan få tilgang til alle mine bilder på min mobil så fort jeg har godkjent vilkårene....

Leser dere nøye gjennom vilkårene til forskjellige aktører før dere laster ned og begynner å bruke, eller er dere ikke så nøye på det?

Fikk ikke opp noe nye vilkår...

Eg fikk inntrykk på at det var de bildene man legger ut sånn alle kan se som de har rettigheter for

Det er kun bildene man legger ut slik at alle kan se, som de får tilgang til. Bildene som sendes til venner eller legges i mystory kan de ikke ta, og heller ikke bildene på telefonen din.

Det er kun bildene man legger ut slik at alle kan se, som de får tilgang til. Bildene som sendes til venner eller legges i mystory kan de ikke ta, og heller ikke bildene på telefonen din.
Ikke så helt sikker på det.. tror faktisk de tar seg rettighetene til mye mere

Ikke?

Var det jeg fikk inntrykk av når jeg leste dette:

"Kamera og Bilder. Mange av tjenestene våre krever at vi samler inn bilder og annen informasjon fra enhetens kamera og bilder. Vi går bare inn på kamera og bilder etter at du har gitt oss tillatelse"

Menes ikke "enhet" med mobilen min da?
Jeg tenkte at så fort jeg har godkjent vilkårene så får de tilgang til mine album på mobilen.... Og da ble jeg litt skeptisk...

Ikke?

"Kamera og Bilder. Mange av tjenestene våre krever at vi samler inn bilder og annen informasjon fra enhetens kamera og bilder. Vi går bare inn på kamera og bilder etter at du har gitt oss tillatelse"

Jeg tenkte at så fort jeg har godkjent vilkårene så får de tilgang til mine album på mobilen.... Og da ble jeg litt skeptisk...
Jo jeg ser hva du mener, men var det ikke samme "hysteri" forrige gang de oppdaterte? Da ble det jo skrevet at mange trodde Snapchat eide bildene men så viste det seg at det ikke var sånn ment? Alternativet er jo å ikke gi snapchat tilgang til albumet ditt, mener jeg fikk spørsmål om det da jeg oppdaterte. Så kan du endre om/når det blir baluba, for det MÅ det jo bli om du har rett :/

Det kan også bety noe så enkelt som kamera på Snapchat og bildene man sender, slik som sist. Kanskje enhet i dette tilfelle er Snapchat.

Pleier å lese om vilkår for jeg aksepterer update - husker jeg irriterte meg over det samme med fbappen; utsatte lenge å oppdatere

Det er vel ikke nye nye vilkår egentlig, av det jeg leste var det samme greiene som før, at de har rettigheter til det som legges ut offentlig. Veit ikke hvordan det gjøres en gang :P

Har ikke lest, men snapper aldri. Brukes bare til å følge med på kjendiser :p

Ja, har lest de. Å det var samme vilkår sist oppdatering også. Mener de ble intervjua pga det. Å det var ikke noe de kom til å bruke sa de da. Jeg slutta dog å sende mye bilder av barna ol.

Leser så og si aldri skal jeg innrømme

Leser aldri sånt. :p
Men tror det er fordi man kan legge til bilder fra galleriet i chatten..? Da må jo snapchat ha tilgang til det.

Ikke?

Åj, det der høres jo litt skummelt ut. Ser at noen slriver at det kun gjeøder snapchat men er jo litt åpent for tolkning det der da.. liker ikke. Hadde forresten ikke fått dette med meg..

Åj, det der høres jo litt skummelt ut. Ser at noen slriver at det kun gjeøder snapchat men er jo litt åpent for tolkning det der da.. liker ikke. Hadde forresten ikke fått dette med meg..
Ja jeg synes det er ekkelt...

Så nå har jeg masse snap som ligger oppe som varsler, men siden jeg ikke har godkjent vilkårene så får jeg ikke sett :-P

Men jeg tenker som så, at snapchat er ikke livsviktig for meg, så jeg kan godt kutte det ut hvis jeg ikke tar sjansen på å beholde.

Back
Topp