Har du løpe- eller sykkel/løpevogn?

Maiken2014

Forelsket i forumet
Hvilken? Og er du fornøyd? Kan ryggen legges ned?

Fortell gjerne litt om pros og cons, skal ut å kjøpe. Vil helst ha en som er god både som sykkel- og løpevogn.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Hei,

Vi tittet på joggevogn i går, og valget falt på tfk joggster tror jeg den het.

Ikke en pen vogn, men den gjør nok nytten fordet.

Kan fortelle mer når vi har hentet og fått prøvd den.

Følger med i spenning. Jeg tenker også å kjøpe, kanskje allerede i morgen. Så de hadde et tilbud på xxl. Er det dumt å ha dobbel vogn om bare en skal sitte oppi der?

Følger med i spenning. Jeg tenker også å kjøpe, kanskje allerede i morgen. Så de hadde et tilbud på xxl. Er det dumt å ha dobbel vogn om bare en skal sitte oppi der?
Har ingen erfaring da, men ville ikke tro at det gjør noe. Fordel er jo litt mer plass til mini, evt ekstra bagasje etter en handletur i butikken på veien hjem eller hvis det kommer et søsken til ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aberet med cheetah 2 er at selen ikke kan midtstilles ved kun 1 barn. Skal du ha flere barn og høtette, så er det jo lurt å velge den. Vurderer tilsvarende for 1 barn.

Aller helst vil jeg ha en av de dyrere thule-vognene, melda er vi oppe i +1.000kr...

Aberet med cheetah 2 er at selen ikke kan midtstilles ved kun 1 barn. Skal du ha flere barn og høtette, så er det jo lurt å velge den. Vurderer tilsvarende for 1 barn.

Aller helst vil jeg ha en av de dyrere thule-vognene, melda er vi oppe i +1.000kr...

Ja det er akkurat det. Synes 10 000 er litt mye. Tror kanskje vi prøver oss på den cheetah 1 da. Hvis ingen har noen andre erfaringer å dele?

Back
Topp