Har du lært deg førstehjelp?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Når uhellet er ute er det veldig kjekt å vite kva ein skal gjere. Korleis er det med dine førstehjelpskunnskaper? :)
 
Har tatt diverse førstehjelpskurs, men føler meg absolutt ikke utlært.
 
Ja, jeg får kurs en gang i året (er førstehjelper på jobb). Har i tillegg vært på kurs spesielt rettet mot barn. Man blir vel aldri helt klar for å evt. bruke disse kunnskapene, om man ikke jobber med det i det daglige, men er veldig betryggende å kunne.
 
Kurses minst en gang i året gjennom jobb :D I tillegg har bhg (fau) begynt å arrangere kurs på kvelden to ganger i året, da spesielt rettet mot førstehjelp på barn :)
 
Ha, kan førstehjelp på både voksne og barn. I tillegg har jeg kurs i hjertestarter og diverse.
 
Har kurs, men begynner å bli en stund siden sist. Burde absolutt hatt repetisjon! :)
 
Noen år siden sist jeg var på kurs.
 
Ja, har førstehjelpskurs en gang i året (noen ganger to) på jobb, er ingeniør.
 
Som sykepleier i sykehus er jeg godt opplært i førstehjelp til voksne, og gjennom barselgruppa har vi bedt om årlig kursing på førstehjelp til barn, noe som ble kjempegodt mottatt av helsestasjonen.
 
Som helsepersonell føler jeg meg ganske trygg på førstehjelp til voksne da det er voksne jeg alltid har jobbet med, skulle gjerne hatt litt mer oppfriskning når det gjelder barn.
 
Kurs en gang i året gjennom jobben :happy:
 
Back
Topp