Har du kuskinn på gulvet...

Emma26

Flørter med forumet
Jeg syns det var så stilig med kuskinn på gulvet, i stedet for vanlige tepper.

Men...det er skikkelig vanskelig å holde dem "rene". Når jeg skal støvsuge må jeg ha styrken exstra lav, slik at hele skinnet følger med...Og det har kjempelett for å havne i en skrukke. ligger ikke noe pent...

Har du ett tips til meg, er det en enklere måte å behandle dem på? Kan det hjelpe med skliteppe under? I så tilfelle er det bare pga at det skal ligge fint, eller gjør det støvsugingen og enklere?

[8|]...eller må jeg bare bytte dem ut med vanlige tepper?

Har du skliteppe under...?lurer på om det kan gjøre ting litt lettere jeg...

hehehe

Off ja...bare det at vi må støvsuge så ofte...blir så fort rusk og rask på det...(er sort og hvitt)...i tillegg til at vi har hund, som det kreves ekstra støvsuging etter...

Tror de teppen snart blir flytta inn i litt mindre brukte rom en stuen min...blir for mye bal for meg i min livssituasjon...

jeg har kuteppe, og har ikke noen rengjøringsproblemer med det.
det er også sklisikkert under, så det holder seg på plass. det er heller ikke noe problem å støvsuge, da det er såpass tungt at det holder seg på plass selv om støvsugeren er på fullt.

det kan jo hende det er forskjell på kvaliteten på teppene.. jeg vet ikke..

Stift det fast i golvet he he he he[:D][:D] Synes ikke sånne kuskinn er så veldig fint jeg da men...

kjøp deg antiskli du!!![:D]

Nå har jeg kjøpt nye tepper[:D]

Gav 1300 for kuskinnet på Bohus...de var ganske tynne...får ha de i kjellerstuen heller:)

Jeg kjøpte sånn deranne "floss"-tepper...tror det er det de kaller det...

Sånn med lange tråer i...gankse lys farge...mellomting mellom brunt og hvitt...ujevn farge.
Så nå viser ikke rusk og rask [:D]....så nå slipper jeg å starte støvsugeren med en gang jeg har stoppet den[8D]...følte nesten jeg måtte det med de kuteppene.

Ang de teppene jeg kjøpte nå. De kjøpte jeg på Møbelringen. Det var kampanjepris på dem til rett i underkant av 1000kr[:D]...jeg kjøper ikke dyrere tepper enn dette, da jeg ser på tepper som forbruksvare...(med både hund og unge i hus, blir det fort søl og en del hår)

[:)]

Back
Topp