Har du kroppskunst av noe slag?

Bello

Elsker forumet
Jeg har tatto, piercinger og tenna[8D]

2 tattoveringer. En stor en på høyre leggen og en litt større nedover høyre underarmen[:)]..

Jeg har en liten såkalt kosmetisk tatovering på innsida av underarmen, den er ikke pen verken på farge eller utførelse. Må få den fikset når jeg en gang har råd.

Jeg hadde også piercing i tunga, 2 i underleppa (midten og ring på siden), og en industrial i øret. Alle de har jeg tatt ut nå. Har bare i navlen igjen.

ORIGINAL: Grimera

Har en 14 dager gammel tattoo[:)]

Oi, hva tattoverte du?

ORIGINAL: Skorpio82

2 tattoveringer. En stor en på høyre leggen og en litt større nedover høyre underarmen[:)]..

Hva har du tattovert på leggen?

har en tattis bak på høyre skulder.[:D]

Vurderer en i nakken.

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Tattovering på høgre skulder å litt nerette. Skal "utvia" an te heile ryggen ettekvart[:)]

Du er tøff, vet ikke om jeg hadde turt det! Men kult![;)]

har en liten tattoo mellom skulderbladene[;)] 

har 4 tatoveringer og noen piercinger[:D]
har planer for dekking av begge armene og ryggen,så får vi se[:)][:)]

ORIGINAL: Rævvabakfram

To stygge tattoveringer jeg tok da jeg var i alderen 16 og 17 år..

Burde vært minst 23-årsgrense på sånt!

Haha! Jeg er faktisk helt enig! Min første var kinesisk tegn, trenger jeg å si at jeg angrer?[:'(]

ORIGINAL: MammantilGutt

5 tattisær. en på hånflaten, på magen, korsryggen, ankelen og halsen, piercing i navelen og i leppa akkurat tatt i "flata" i øra i dag så hadde jeg en i nedre leppe og 2 i yunga med måtte ta ut under fødselen, skal ta tattis på hele leggen snart og flere pircinger i øra [:D]

Hva har du tattovert for no?

ORIGINAL: Bello

ORIGINAL: Skorpio82

Hva har du tattovert på leggen?

En skorpion[:)].

Fem hull i ørene, piercing i navlen, tatoveringer i nakken og på innsiden av leggen [:)]

Har piercing i brystvorten..

ORIGINAL: Bello

5 tattisær. en på hånflaten, på magen, korsryggen, ankelen og halsen, piercing i navelen og i leppa akkurat tatt i "flata" i øra i dag så hadde jeg en i nedre leppe og 2 i yunga med måtte ta ut under fødselen, skal ta tattis på hele leggen snart og flere pircinger i øra [:D]

Hva har du tattovert for no?

edderkopp på håndflaten rett over tommelen på en måte, hode på en tiger baby med tribal på ankelen/leggen, sommerfugl på halsen tribal på magen og tribal med rose på korsryggen, den på ryggen skal jeg gjøre større etterhvert.
[/quot

Den edderkoppen og den med tigerbaby vil jeg se! Høres kjempekult ut! Send meg bilde på pm el legg ut her om du vil[;)]

Back
Topp