M
Moderator Eve
Guest
Har du vært i kontakt med fødeavdelingen hittil i svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært i kontakt én gang etter at jeg fikk fryktelige smerter etter en litt hard treningsøkt. Syntes jeg kjente litt liv også, så da slo jeg på tråden. Jeg følte jeg ble tatt veldig på alvor, jordmor tok seg god tid og jeg følte ikke at de syntes jeg overreagerte eller ringte unødvendig.
Jordmor kunne også trøste meg med at smertene jeg kjente var helt normale, at det kom til å være vondt en stund og at det ikke var farlig. Videre fikk jeg "den vanlige" beskjeden om å drikke saft og legge meg ned og telle spark. Men så langt kom jeg ikke før det var full rulle i magen igjen .
Hvis du bruker app:* litt lite skulle det stått (hvordan er det egentlig man redigerer i egne innlegg? er det mulig?)
Huff, ikke kjekt, lykke til! Hva sier de ar blødningene kommer av?Er der nå [emoji23] pga blødninger igjen [emoji4]
Har en lavsittende morkake som ligger i klem. Har hatt blødninger siden 16 feb men under kontroll. Nå var det ikke kontroll lengre [emoji23] men har sluttet å blø nå [emoji4]Huff, ikke kjekt, lykke til! Hva sier de ar blødningene kommer av?