Har du kontaktet fødeavdelingen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Har du vært i kontakt med fødeavdelingen hittil i svangerskapet?

Ja, men kun for kontroller pga ekstra oppfølging. Ikke tatt kontakt selv enda

Vært i kontakt 3 ganger allerede [emoji4] ente med 1 dag på observasjon, så 5 daga på observasjon og bare en tlf.

Vært i kontakt med de 2 ganger hittil, følte meg trygg da de tok meg alvorlig [emoji4] er ikke vant til at helsepersonell tar meg alvorlig uten at jeg må krangle med dem, så det var veldig deilig å føle meg betrygget med én gang [emoji4]

Vært i kontakt én gang etter at jeg fikk fryktelige smerter etter en litt hard treningsøkt. Syntes jeg kjente litt liv også, så da slo jeg på tråden. Jeg følte jeg ble tatt veldig på alvor, jordmor tok seg god tid og jeg følte ikke at de syntes jeg overreagerte eller ringte unødvendig.

Jordmor kunne også trøste meg med at smertene jeg kjente var helt normale, at det kom til å være vondt en stund og at det ikke var farlig. Videre fikk jeg "den vanlige" beskjeden om å drikke saft og legge meg ned og telle spark. Men så langt kom jeg ikke før det var full rulle i magen igjen :).

Vært i kontakt én gang etter at jeg fikk fryktelige smerter etter en litt hard treningsøkt. Syntes jeg kjente litt liv også, så da slo jeg på tråden. Jeg følte jeg ble tatt veldig på alvor, jordmor tok seg god tid og jeg følte ikke at de syntes jeg overreagerte eller ringte unødvendig.

Jordmor kunne også trøste meg med at smertene jeg kjente var helt normale, at det kom til å være vondt en stund og at det ikke var farlig. Videre fikk jeg "den vanlige" beskjeden om å drikke saft og legge meg ned og telle spark. Men så langt kom jeg ikke før det var full rulle i magen igjen :).

* litt lite skulle det stått (hvordan er det egentlig man redigerer i egne innlegg? er det mulig?)

* litt lite skulle det stått (hvordan er det egentlig man redigerer i egne innlegg? er det mulig?)
Hvis du bruker app:
Bare trykk på innlegget ditt som du vil endre, så vil det dukke opp en blyant øverst til høyre. Trykk på den og forandre det som skal endres [emoji6]

Jeg ringte føden for en måneds tid siden, da jeg syns jeg kjente lite liv. Fikk komme inn med èn gang, traff ei passelig lite trivelig jordmor som registrert hjertelyd osv, så til ei hyggelig jordmor og lege som sjekka med ul. Alt bra:) Etter sv.sk.kontroll denne uka ble jeg igjen sendt til føden, fordi jm på helsestasjon syns det var rart at jeg generelt kjenner lite liv. Men alt var bra med lille også på denne ul:) Fikk time til ul igjen om 2 uker, føles godt å bli fulgt opp så bra!:)

Nei, var på nippet til å ringe for et par dager siden pga. jeg syntes babyen var så stille i magen. Men et glass solbærsaft gjorde susen her også :happy:

Back
Topp